Ymmärrän kyllä, että tällain etänä on lähes mahdotonta sanoa, missä vika mutta yritetään nyt kuitenkin:). Eli auto on 98 neon automaatilla, jätetty ajosta normaalisti parkkiin ja seuraavana päivänä ei käynnisty, ei edes lupaa, virta-avaimen kääntäminen ei aiheita mitään? Vanhoja ketjuja selatessa jossain epäiltiin ajoneston aiheuttaneen samantapaisia ongelmia. Toisaalta auto on ollut mulla nyt pari kuukautta, jonka aikana olen avunnut ovet avaimella ja auto on käynnistynyt normaalisti siis ilman, että on tarvinnut koskea kaukohjaimen nappuloihin, eli olisiko ajonesto mahdolisesti poistettu?
eli olisko jollain jotain vinkkejä asian suhteen?
vm-98 neon ei käynnisty!
mmmmmmmmmmneon98
4
523
Vastaukset
- SeppoV6
Oletko tsekannut akun jo??
- mmakine'
Vika on sytytyksen ohjausyksikössä. Johtavana Chrysler-asiantuntijana osaan diagnosoida tuon varmuudella, koska itsellänikin on pysyvä ongelma samassa paikassa.
- poikujhgf
miten se vaikuttaa siihen että avaimesta kääntämällä startti ei pyöri
autosta ulos ja sisään välillä ovet auki kiinni kaukosäätimella ja sit taas starttaa missä vika- JL
Ajonesto lähtee pois ainoastaan kaukosäätimellä avatessa. Menee takaisin päälle jonkin minuutin päästä, jos et sitä ennen startaa autoa käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815