Työmarkkinatuki Gallup?

Työ on parasta! M

Huomenta! Miksi joudut elämään pelkällä työmarkkinatuella?Mikä on ajanut sinut niin hankalaan asemaan että joudut olemaan noin huonolla rahalla?Tuskin kukaan vapaaehtoisesti tollasella haluaa elellä.

17

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYÖTÄ PALKATTA

Ku ei oo töitä niin ainoaksi eduksi jää työmarkkinatuki.Kerjäämällä tienaisi kyllä paremmin luitko eilistä iltalehteä?Kesän jälkeen alkaa orjatyö ja kurssi pyöritys ja sitä rataa.Luuleko joku löytävänsä vaki työpaikkaa?Saavat ilmaistakin ja nistä hyötyvät.

• gradua vaille

Laiskuus, ihan vapaaehtoisesti jo kahdeksatta vuotta.

• 17+8

Ei ole työpaikkaa irronnut. Olen joko liian koulutettu tai sitten alikoulutettu vähän paikasta riippuen. Ne muutamat hommat, joihin olen sopivan koulutettu jäävät saamatta varmaan työkokemuksen puutteen takia. Vakituisessa duunissa en ole ollut koskaan ja edellisestä kouluaikaisesta pätkästäkin alkaa olla jo neljä vuotta. Nyt on harkinnassa yrittäjäksi ryhtyminen, mutta suoraan sanoen epäilen mahdollisuuksiani saada rahoitusta olosuhteista johtuen. Kouluttautua voisin, mutta en lähde kyllä kokonaista tutkintoa enää suorittamaan. Kyllä jonkun kurssin täytyy riittää kun koulua on kuitenkin käyty parikymmentä vuotta tähän mennessä. Työkkärin kursseille en ole päässyt, vaikka olen hakenut. Omakustanteista taksikurssia harkitsen, jos ei yrityshomma onnistu.

En olisi sitä aikoinaan uskonut, mutta niin se vaan on, että on olemassa ihmisiä, jotka putoavat täysin työmarkkinoiden ulkopuolelle. Riittävän pitkä työttömyysjakso niin sitä on kuin ilmaa työnantajien kannalta. Edes laatikkoa nostelemaan varastoon ei kelpaa kun aina on olemassa vaihtoehto, joka ei ole ollut vuosikausia työttömänä.

• Puualan M

Olen puualan ammattilainen.Kaikki työt on häipynyt pois.Pelkkänä tulona työmarkkinatuki ja voin sanoa että olisin todella onnellinen jos saisin taas työtä.Meinaa nimittäin aika käydä aika pahasti pitkäksi kun ei ole mitään työtä.Lähden uudestaan vielä todennäköisesti opiskelemaan päätoimisesti,koska työtä ei todellakaan ole ja tämä on todella masentavaa päivästä toiseen olla tyhjän panttina.Mitä tahansa muuta pitäisi ihmisen elämässä olla kun työttömyyttä.

• 766666666665

missä muualla palkka nousee 25 prosenttia ja valtio maksaa vuokrat

• onhan ne noussu

Kivasti on nousseet eduskunnassa ja eu-parlamentissa, ja eikös nämä saa työhuoneen, asunnon ja matkatkin ?

• biljardööris

Ei eväkset maksa tsiljoonia.

• jkönhöjarnh

masennus ja persoonallisuushäiriö joka on skitsoidinen , työmarkkinatuella tätäkin naputtelen.

• 77

eks noista sairauksista myönnetä eläkettä?

• tämä selvä

Suurin osa työttömistä on työnhakijana vain saadakseen loisimisrahaa. Osa heistä on selkeästi rikollisia, mikäli tekevät pimeästi työtä tai kauppoja. Tämä ylläpitää harmaata taloutta ja näin suosii rikollisuutta.
      Normaali työtön hakee aktiivisesti työtä ja kouluttaa itseään, mistä hänelle maksetaan palkaksi päivärahaa.

• Kiitos kun maksat

Kuules tämä selvä trolli. Sä maksat mun tuet ja tulet maksamaankin seuraavat 20 vuotta. Mä pärjään korvauksilla ja sehän sua ottaakin päähän. Sun laisien kiusaks tulen lorvimaan eläke-ikään asti ja siinähän maksatte. Kiitos lorvimisrahasta!!!!!!!!!!!!!!!!

• 14+11
        Kiitos kun maksat kirjoitti:

Kuules tämä selvä trolli. Sä maksat mun tuet ja tulet maksamaankin seuraavat 20 vuotta. Mä pärjään korvauksilla ja sehän sua ottaakin päähän. Sun laisien kiusaks tulen lorvimaan eläke-ikään asti ja siinähän maksatte. Kiitos lorvimisrahasta!!!!!!!!!!!!!!!!

01:35 yöllä ei kukaan veronmaksaja trollaile työttömyysturva-palstalla suomi24:n keskusteluissa. Turha pelätä. Tuo(kin) trolli on jotain ihan muuta kuin nettoveronmaksaja tässä yhteiskunnassa. Työtön, opiskelija, mielenterveyskuntoutuja, tylsistynyt äitiyslomalainen, elämäntapaintiaani... Mitä tahansa näistä, mutta siitä voit olla varma, ettei kaveri aamuisin herää tuottavaan työhön.

• lorvija/loi
        Kiitos kun maksat kirjoitti:

Olen saanut noin 30 vuotta lorvirahaa

Minäkin olen saannut työmarkkinatukea yli 3000 tuhatta päivää työllistämisehtoa en ole saannut täytettyä. olen ollut kuntouttavalla työtoiminalla peräti 4 vuotta siitä saa 9 euroa palkkaa päivässä. minulle asumistuki, työmarkkinatuki ja ylläpitokorvaus. Olen jo vanha 57 vuotias mummeli, kuka huloii mummelin töihin makoilusta saa hyvät rahat ja on hyvä lekotella auringossa kuin kitua pienellä palkktuetulla työllä periaatteessa saman saan

• Kysymys 4567884
        lorvija/loi kirjoitti:

Minäkin olen saannut työmarkkinatukea yli 3000 tuhatta päivää työllistämisehtoa en ole saannut täytettyä. olen ollut kuntouttavalla työtoiminalla peräti 4 vuotta siitä saa 9 euroa palkkaa päivässä. minulle asumistuki, työmarkkinatuki ja ylläpitokorvaus. Olen jo vanha 57 vuotias mummeli, kuka huloii mummelin töihin makoilusta saa hyvät rahat ja on hyvä lekotella auringossa kuin kitua pienellä palkktuetulla työllä periaatteessa saman saan

Siis etkö ole tosiaan tehnyt töitä 30 vuoden aikana elämässäsi? Käsittämätöntä!! Kysyit, että kuka huolii mummelin töihin, entä 30 vuotta sitten, jolloin et ollut mummeli? Mikä oli silloin syy?

• Kuukelikuu
        14+11 kirjoitti:

01:35 yöllä ei kukaan veronmaksaja trollaile työttömyysturva-palstalla suomi24:n keskusteluissa. Turha pelätä. Tuo(kin) trolli on jotain ihan muuta kuin nettoveronmaksaja tässä yhteiskunnassa. Työtön, opiskelija, mielenterveyskuntoutuja, tylsistynyt äitiyslomalainen, elämäntapaintiaani... Mitä tahansa näistä, mutta siitä voit olla varma, ettei kaveri aamuisin herää tuottavaan työhön.

Älä unohda yövuoroa tekeviä! Minäkin päivitin naamakirjaa eilen neljän aikaan aamulla ja palkka juoksi!

• Kuukelikuu
        lorvija/loi kirjoitti:

3000 tuhatta eli 3 000 000 päivää? Oho, oletpa pitkäikäinen!!
        Tarkoitus oli varmaan kirjoittaa 3 tuhatta... Heh heh!

• Mitä sitten?

Ei kuulu sulle trolli. Tää lähes sama alotus toistuu täällä pari kolme kertaa vuodessa. Kaiva niitä vanhoja äläkä alota uutta asshole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe