Totta, kirjasto on kaikkia varten...

Enkä nipota!

...mutta joku tolkku pitäisi kävijöillä olla käytöksessään lehtisalissa. Eräs n. 50v mies vetelee käydessään aina taskumatista ryyppyjä ja jutut eivät kyllä sen seurauksena ole lasten kuultavia. Juot tietenkin omiasi, mutta juo nyt hyvä mies jossain muualla, äläkä tule kännissä möykkäämään lukusaliin. Kokonaisvaltaiseen kokemukseen voidaan liittää myös haju.
Kirjasto voi olla toinen olohuoneemme, ok. Haluaisin keskittyä lukemaani, myös minulle kuuluu lukusalin käyttö-oikeus. Mummotkin voisi miettiä kannattaako kukkapenkkien laitosta tulla keskustelemaan isoon ääneen juuri lukusaliin, vai voisiko ajatella jonkun vaikka siellä mahdollisesti lukevansa oppiakseen jotain ja edelleen saadakseen säilyttää työpaikkansa.

11

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo on kumma

Eikö siellä ole valvojaa,pitää käydä varoittamassa.

• jaakkolasepo

tulkaa kuhmoon

• nipotinipoti

Äläpä aseta itseäsi muiden yläpuolelle " vai voisiko ajatella jonkun vaikka siellä mahdollisesti lukevansa oppiakseen jotain ja edelleen saadakseen säilyttää työpaikkansa." Olet sitten mielestäsi parempaa porukkaa kuin taskumattimies ja mummot??? Mene paikan päällä huomauttamaan jos sinua muiden ihmisten läsnäolo häiritsee noin paljon! Vai oletko vaan tollanen selän takana itsekseen jupisija, ei uskalla asiasta huomauttaa mutta naama nurinpäin sitten kuljetaan joka paikassa kun muut ihmiset on niin ärsyttäviä ja itse olet noin hieno ihminen, että ihan työtä varten lehtiä luet lukusalissa. Ohhoijaa, miten kuultaa läpi tuo paskantärkeys sinusta!

• Valvojalle huomautus

Mikä semmonen kirjasto on ja lukusali, jos ei voi rauhassa lukea. Menkööt puistoon juomaan ja juoruilemaan.Eikä juoppoja suosita missään yleisissä paikoissa, juottolat on asia erikseen.

• plääplääplö

Ja tämän takia sinun piti tehdä itsellesi topic tänne?
        Mikset hyvä ihminen sano toisille suoraan jos joku häiritsee vaan pitää tulla tänne vinkumaan.

• vajakki

on taas mistä valittaa. just niin sotkamolaista kun olla ja voi.

• halba huba

Kehitellään ajatusta: Voinko mennä pysäkillä olevaan kirjastoautoonkin nauttimaan keppanaa sadepäivänä? Jos on kuumempaa niin vetäisin lonkeroa ilmastoidussa Jäläkiviisaassa? Muut kävijät nauttisivat vain aihettamastani pöljäilystä. Mitäs sanot nipotinipoti?

• YksKivi

Edelleen.. Kunnantalolla on kesäisin joutotilaa, joten sinne voisi pistää pystyyn isommatkin kekkerit helteeltä tai sateelta suojaan. Ja Säätiön aulassahan voi lueskella päivän lehdet samalla tavoin, iloisella ilmeellä, nauttien elämästä ja omista eväistä.

• 10+9

Minua kans vituttaa kun ihmiset vastaa kännyköihin siellä lehtien lukusalissa

• ?

Miksi Sotkamon kirjastossa ei ole oikeaa lukusalia, missä pystyisi keskittymään nimenomaan lukemiseen ja muut äänet jäisi salin ulkopuolelle! Mahtavaa lukea pääsykokeisiin kun mummot huutavat omia ja toistenkin asioita toisille yhtä hyvä kuuloisille! Edes korvatulpat eivät auta!

• missluxuria

Siellä ylhäällä on iso, lukusalin tapainen yleinen tila jossa on kyllä hiirenhiljaista. Taas valitetaan ihan turhasta täällä. Ja puhelimeen vastaaminen on eriasia kuin siihen kailottaminen, kun joku tuolla ylempänä jo siitäkin kerkesi valittaa.

Taidan mä olla jotenkin outo kun mun mielenrauhaa ei ole koskaan lukusalissa häirinnyt mummojen puutarhakeskustelut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe