Selittäkääs miksei pitkäaikaistyötön saa vanhempiensa yritykseen kuin 3 kk jakson työelämänvalmennusta? Miksei saa sitä maximi 6kk ? Miten voi olla mahdollista ettei minulle myönnetty kuin vain 3kk? Olen menossa oppimaan monenlaisia työtehtäviä yritykseen ja työmatkaa kertyy yht n 70km päivässä ja saan ylläpitokorvauksen 9e vrk, 3kk on hyvin lyhyt jakso uusille asioille? eli täytyykö minun sitten kulkea sen toisen 3kk ihan vaan omalla kustannuksella töissä?? Olisin mielelläni ollut siellä sen 6kk mutta en kertakaikkiaan saanut kun sen 3kk? kummallista kun joku kerran oikein haluaisi töihin ilmaiseksi niin sekään ei työvoimaviranomaisille käy? Onko parasta että istuskelen vaan puistossa päivät ja vetelen olutta alas?
Työelämävalmennus ja perheyritys
Vain 3kk
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944