Onko ketään jota kiinostaisi sijoittaa tai ostaa yrityksiä Oikeustoimilla joilla on Velkojan oikeus kyseiseen yritykseen ?
Voisin myydä oikeuden joka on L 08/8460 Lukitun etu liite kansi käsittelyn tuloksena Velkoa Majoituspalvelu Forenom Oy.ttä tämän etu liite oikeustoimen myyn x4000,€ hintaan .
mail. osoite ?
OSTAAKO KUKAAN ?
NYT HETI,
1
154
Vastaukset
- QQ
voi ostaa,
mutta sopimuksesta tulee monisivuinen,
lue tarkkaan ja mieti 2 yötä,
jos et ymm,ärrä,
luetuta jollain viisaammalla,
eli
myyntiin sisältyy riskejä ja jopa vaaroja,
ole tarkkana,
muutaman tonnin takia ei kannata myydä.
itse harkitsisin myyntiä vasta jos satoja tonneja saisia.
voi olla että joudut vaihtamaan nimesikin, muutokset ajokorttiin yms. se on kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976