ainakun joku saatanan meikkipelle kävelee vastaan sisälläni herää palava vihan liekki. tekee vittu heti mieli huutaa jotaki sellasille pikkupissishoroille. Ei saatana ette voi edes kuvitella miten paljon minua ärsyttää vittu tappakkaa horot vittu ittenne
Viihaan lissuja
4
152
Vastaukset
- mooooooooooooooo
vihdoinki asiaa
- ftgdfhdfhdfh
Monet naiset käyttää meikkiä: normaaleissa rajoissa ja näin. Kuten minäkin, ihan vain 'laittautumisen vuoksi'.
Tyylistä se usein määrittyy onko pissis vai ei. Massaporukkaa, juo, polttaa, huorailee, käyttäytyy muita kohtaan kusipäisesti on muutenkin idiootti pelleilijä ja huomiohuora, meikkiä naamassa tuhat kiloa joka eri lajia vaatteet kuin milläkin stripparilla.
Olen valitettavast siis samaa mieltä sun kanssas > menis muualle näin hienosti sanottuna.
Luoja, mitä nekin luulee olevansa.
Terv. normaalisti käyttäytyvä 'nuori nainen' - vittuuntunut
oon samaa mieltä, oon niin helvetin kyllästyny niihi!! ne kattoo aina tosi halveksivasti, ittelle tulee semmone olo et oon joku likane tiskirätti niitte mielestä ja ne mukamas jotain ihania prinsessoja.
- tryeryrrtyerrty
Ootte kaikki vitun katkeroita koska ne on paremman näkösiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760