S

hyvää jatkoo

Nyt loppu.. en jaksa tätä enää, haaveilua ja ikävää sinusta... ajattelen sua ihan liikaa, joten lopetan sen.. mutta vaikka sanon näin, niin pyörit mielessä silti. En voi sua unohtaa, mut painan sut jonnekin mielen syövereihin, syvälle. En odota enää sun näkemistä.

15

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ?

Mikä sai sinut päättään asian näin ?

• --------------------

häh, mitä v*ttua!

• 7+7

Ota yhteyttä niin nähdään ja jutellaan ?

• ikävä!

Aloitus vois periaatteessa olla myös tältä, mutta asiahan ei näin ole!
      Eikä pelkkä S vielä sano vielä mitään.

Naurattaa ja vituttaa samaan aikaan, päähän sattuu.
      Hyviä öitä.

• voevoevoe

migreeni ?

• Styttö

Tää oli huippu! Hyvää jatkoa sullekin, joku sankari vie naises vielä tota menoo. Luovuttajaminen ei oo pop, mutta mitäpä mä sun tuskastasi tiedän. Kunhan tää viesti nyt ei vaan olis ollut häneltä, mutta sekin selvinnee tuolla todellisen elämän puolella, kun jäi vähän avoimeksi eräs tilanne. Hänelle sanoisin erityiset terveiset, ettei vielä heitä pyyhkeitä kehään, mun uteliaisuuteni ei ole tyydytetty. Pitäis rohkaistua vähän ja ottaa koodia vaan. Tulta päin ja vinkuen karkuun... ;)

• hmm...!

mitä koodia aiot ottaa

• Styttö

koodi ku koodi. Ei haittais vaikka sä ottaisit kun olis vähän susta kiinni:)

• ..................

Naurampa sille oikein kunnolla!!!

BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA KUN NAURATTAAAA!

• s.

noita ässii riittää ... hohooo

• ??

Eikai kaikki ässät nyt lähtenyt täältä :(

• Sulla oli aikaa

Mä en ees ole esiintynyt ässänä, vaikka ässä oonkin. No, ehkä pari kertaa vuonna sata ja viis... Mut joo, lähen meneen täältä nyt kokonaan.

Mies jonka takia täällä näitä lueskelin ja jopa kirjoitinkin, oli sittenkin jonkinlainen peluri. En ois uskonu nyt viime kerran asioihin verrattuna, ehkä silloin ekoilla kerroilla se oli mielessä useinkin...

"Pelkuri" taas jos olisi ollut, olisi sen uskaltanut jotenkin ees mulle kertoa / vihjata. Valehtelijaksikin osoittautui. Luulin hänestä paljon muuta ja opin jo tykästymään ehkä turhankin paljon...

Sou, aika aikaa kutakin, pakko leikata nyt tältä pässiltä pää irti, muu ei auta näköjään.

Mä pärjään kyllä, aina. Pakko.

Shortsithan nää o, sano farkutkin ko lahkeet joku pätkäs.

• -s-

Jos nyt luovutat, niin et koskaan saa tietää onko mulla tunteita sua kohtaan. Elämässä on velvollisuuksia, jotka menevät tiettyjen asioiden edelle, mutta kun ne on hoidettu.....

• 5+7

Jos sinulla on tunteita, ota itse yhteyttä äläkä pidä ikävöijää tuskissaan! Mielellään heti, voipi nimittäin olla, että joku vie ennen ku pääset irti velvollisuuksistasi. Ja mikä voi mennä rakkauden edelle???

• -s-
        5+7 kirjoitti:

Jos sinulla on tunteita, ota itse yhteyttä äläkä pidä ikävöijää tuskissaan! Mielellään heti, voipi nimittäin olla, että joku vie ennen ku pääset irti velvollisuuksistasi. Ja mikä voi mennä rakkauden edelle???

Lapset menee oman elämän edelle tällä hetkellä. Olemme yhteydessä puhelimitse, koska ei voida tavata usein. En vain tiedä jaksaako hän odottaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe