himpun verran erillaiseksi.Aina ei voi voittaa, onneksi meressä on paljon muita kaloja.. ;)
m-->n
Luulin sua
43
430
Vastaukset
- ajatusmaailmani
Ei todellakaan kohtaa sun kanssa
- muut on muita
lahnoja riittää, mutta olen erilainen edelleen.
- Kuka määä oooonnn?
Palstoillahan se selviää, millaisia ihmiset oikeasti ovat?
Kuka sää oot? - eräs nainen..
millainen mun ajatusmaailmani pitäisi olla? Jos ajattelit että syvällinen niin joo, mutta et kai anna mielikuvitukselle siipiä ja ajattele että täällä ryhtyisin syvällisiin mietteisiin.. minäkin luulin sinusta samaa, mutta taisin erehtyä...
Millaiseksi luulit häntä ja hänen ajatusmaailmaansa?Ja millaiseksi se mielestäsi paljastui?Mutta kait olette kuitenkin selvittäneet asiat?
- miettii'
Miksi sitten olet täällä ikävä-palstalla, häntäkö ikävöit kuitenkin?
- Ihana olen.
Mua parempaa et tule löytämään mistään
kaksi narsistia on loistava pari. - häipynyt saalis
Totta. Pelimiehen ajatusmaailma ei sovi omaani ja siksi hyppäsin takaisin mereen. Toivottavasti onkesi ei osu uudestaan muhun. Luulin sua myös erilaiseksi, koska annoit itsestäsi väärän kuvan, jotta sait mut koukkuun.
- huijattu nainen
Yhdyn tähän kommenttiin!
- meren kala
Olen mitä haluan. Niinhän sinäkin olet, etkä muuksi muutu.
Seuraavan kerran tutustu ihmiseen äläkä luulottele omiasi.- Matkalla ihmiseen
Nuo luulottelut ovat kyllä niin yleisiä.Itsekin niihin syyllistynyt. Kyllä se tutustuminen, halu olla kiinnostunut toisen ajatuksista, ajatusten jakaminen, läsnäolo ja kuuntelu ovat kaiken a ja o. Täytyy muistaa, että ainahan ihmisestä ajan myötä paljastuu uutta. Voiko todella kuitenkaan koskaan oppia tuntemaan toista ihmistä täysin. Mietin vain tässä itsekseni. Itsestänikin yllättäen löydän piirteitä joita en tiennyt edes olevankaan. Ei aina niin mairittelevaa mutta myös positiivisiakin asioita on löytynyt.
- >>>>>>
Jollain tavalla kaipaat häntä kuitenkin koska tänne kirjoittelit? Voisitteko kuitenkin olla edes ystäviä?Ja mitä tämä toinen on tehnyt joka osoitti hänet niin erillaiseksi?
- onnea matkaan
Onnea vaan kalastusretkillesi, toivottavasti tulee parempi saalis seuraavaksi :D
Erilaisuus on myös rikkaus, mutta toki ajatusmaailmojenkin pitäisi natsata seurustelusuhteessa.
- Niin luulit
mun olevan samanlainen kuin ne sun muutkiin "saaliisi", mutta mä en ole samanlainen. Mä en halua olla vain yksi muiden joukossa.
Harmi, että tuotettiin toisillemme pettymykset. :( - täällä taas*
narsistinen katkera paska spämmää aloituksia kuin sarjatulta. Eikö sun kukkakaalis mahdu ajatus ettet sä ehkä ittekkään ole maailmakaikkeuden halutuin äijä, lähestulkoonkaan edes tämän pikku kaupungin, tai kaupungin osan......
- .................
A ja O on empatiakyky. Empatiakykyinen osaa ottaa huomioon toisen ihmisen ja osaa arvioida häntä. Empatiakyvytön ihminen elää unelmissa ja utopioissa. Empatiakyvytön on narsisti, joka ei osaa ottaa muita huomioon. Empatiakyvytön narsisti latelee vain vaatimuksia ja haukkuu muita.
- ws
Kerrot juuri itse olevasi sellainen :D
- ws
ws kirjoitti:
Kerrot juuri itse olevasi sellainen :D
Sulla se ihmisten arvionti on pahasti hukassa, jos kaikki empatiaan kyvyttömämmät ovat narsisteja! :D:D:D
- n...........
Ai, no sehän on hyvä et vain himpun verran :D
- Siinähän virvelöit
Älä muuta viserrä!
- älä nyt ittestäs
liikoja luule. Ja edelleen katkerana tilität IKÄVÄ-palstalla. Monesko itkuvirsi aloitukses jo tälle päivälle??
- Eräs naInen
eräälle joka ei vastaa minulle.......
ehkä tuo olikin kirjoitettu minulle, täytyy sitten vaan yrittää unohtaa koko mies......
Sorry jos en ollut mieleisesi ajatusmaailmasi suhteen ehkä olemme sitten liian erilaiset vaikka itse kylläkin tunsin jotain muuta
enpä aiokkaan enää koskaan rakastua kehenkään ihmiseen, kun luopuminen on näin vaikeaa vaikken olekkaan hirmu hyvin edes tuntenut häntä näinä kuukausina. sydän vain on ihan hajalla tästä kaikesta ikävästä ja kaipuusta - Matkalla ihmiseen
Onpas ihmiset ikäviä toisilleen. Hyvä ihme jos ei ajatustasolla natsaa, niin sitten ei. Väkisin vääntämällä ei mistään tule mitään.
- '''
Mä olen sen päivänen vonkale, etten pysynyt sun rysässä enkä haavissa. Oli pakko lähteä toisille vesille. Tätä merenneitoa täytyy kuunnella, pitää arvossa, eikä saa pelotella. Ja ihan rehellinen ulosanti siitä missä mennään. Ei sen vaikeampaa.
- milloin
tämän "oivalsit"?Tänään,eilen vai jo aikaisemmin?
- :)
Niin minäkin luulin sun ajatusmaailmaasi erilaiseksi. Olen hieman pettynyt....onneksi niin et merestä voin löytää sopivamman kalan...
- mistä?
sää tiedät mitään mun ajatusmaailmasta.
- RRRRrrrr
Tiesin,että ollaan erilaisia.Mutta tuota kovuutta ja ylimielisyyttä en uskonut sinusta.Vain kova ja tunteeton ihminen kykenee aikuisella iällä jättämään ystävyyden tosta noin vaan ilman mitään selittelyjä vaikka olisi tapahtunut mitä.
- Eräs naInen
samaa mieltä, en olettanut hänen olevan sellainen......
ei ole mitään yhteyttä ottanut minuun viime keskustelumme jälkeen voisi edes suoraan myöntää ettei halua tavata vaan ei kerro ja sanomatta jättää......... - HYVÄSTI.
PÄÄ KIINNI SIELLÄ MINUA EI KIINNOSTA SINUN VITTUILUT
- Eräs naInen
HYVÄSTI. kirjoitti:
sano se mulle sitten IRL älä täällä, jos oli minulle tarkoitettu..........tai voithan soittaa ja kertoa puhelimessa mikäli et halua tavata tai vielä parempi laita mulle tekstari niin en sen jälkeen enää häiritse sinua se on varma. kunhan saan vastauksen samalla yhteen kysymykseen, jonka varmaan arvaaatkin
sen verran aion häiritä kun kerta näin on asia sinun kohdaltasi - .........
HYVÄSTI. kirjoitti:
kaksi ylimielistä sopivat juuri hyvin yhteen.
- Matkalla ihmiseen
Sitäkään en jaksa oikein ymmärtää, että eikö tuotakin asiaa voi sanoa ihmiselle itselleen suoraan. Reilusti kertoa mitä ajattelee ja tuntee. No, kunhan tässä taas ihmettelen. Purkaustahan tämä on monelle.
- erittäinhyväelleitäy
Niin ja...olen aivan varma että löydät niin paljon paremman, lähes täydellisen jonka kaikki ystäväsi ja sululaisesi hyväksyvät. Ja sinäkin hyväksyt. Sitten elämäsi muuttuu täydelliseksi.
Samaa toivon itselleni :) Meille kaikille palstalaislle - Eräs naInen
mä en ainakaa halua edes löytää enää ketään, en halunnut muuta kuin hänet
- onko rääpyä vaatia
Ei tuo onneksi koske minua, kun ajattelemani mies ei ole ajatusmaailmaani tutustunut. Millä tavalla erilaiseksi? Vertaisitko minua naisiin yleensä, itseesi vai kenties lukuisiin kilpailijoihin?
Muistathan aloittaja, että jokainen ihminen on yksilö, persoona, kahta samanlaista ei ole, jos ihminen on oma itsensä. Niin, ja jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Mutta kesäpäivää, ja eiku merelle verkkojen heittoon. - live and let live-
Voisko olla, että hänkin luuli sinua hieman erilaiseksi, ja petyitte molemmat?
Monasti esim. luonne, ikäero ja elämänkokemus erottavat sinänsä mukavat ihmiset toisistaan.
Esim. luonteenpiirteet voivat olla liian erilaisia; nopeasti toimivat eivät välttämättä jaksa seurustella hitaiden ja empivien kanssa.
Itse en jaksaisi sellaista hidasta, passiivista ja jahnailevaa kaveria. Olen nähnyt ja kokenut paljon, ja hyvin kuvitella että sellainen arka mies voisi ihastua minuun, koska haluaisi elää kauttani, kun ei itse ole uskaltanut elää.
Itse seurustelen mieluiten sellaisten kanssa, joilla on samanlainen draivi päällä kuin itsellänikin, enkä jaksa olla 'opettaja' -suhteessa aikuisen, mutta hitaan haaveiden pyörittäjä -miehen kanssa.
Meillä on kaikilla kuitenkin valinnanvapaus, ja eläköön se! - R_&_RR
L≪ se juttu mistä tuollaisessa tapauksessa voi olla kyse ei välttämättä ole ollenkaan elää kauttasi, vaan että sulla on jo moni asiaa kunnossa joten niitä ei sulle enää tarvi hankkia. Eli kun sulla sitä vipinää on riittänyt elämästäsi löytyy jo ennestään niitä *sulle* tärkeitä juttuja.
Tuota viimeisestäkin kappaletta voisi kommentoida, mutta jääköön nyt sanomatta :) - mitä pahaa haaveilus
Mun mielestä tuo elää kauttani on vähän ylimielisesti sanottu. Monesti sinne tänne säätävät ihmiset kuvittelevat että vain heidän tapansa elää on se ainoa oikea. Ehkäpä tempperamentiltaan rauhallisempi huomio ja havaitsee ympäristöään paremmin ja oppi sitä kautta elämästä enemmän. Mutta totta ihmiset ovat, erilaisia ja hyvä että on valinnavapautta. Itse olen miettinyt etten olisi mikään helppo kumppani koska tempperamenttini on sangen vaihteleva.
- Revi siitä
Miten voi tietää toisen ajatusmaailmasta yhtään mitään, jos 'seurustelee' vain tällaisilla sivuilla ? Täällä eivät ajatusmaailmat eivätkä mitkään muutkaan maailmat kohtaa ikinä. Että se siitä.
- silppurista läpi
Miksi edes kysyä miten voi tietää, ei voi. Joku näköjään voi.
- Samat sanat
sulle. Luulin kypsemmäksi.
n-->m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298