Mikä ihme vikana; pesukone (n. 3 vuotta vanha päältätäytettävä UPO) pesee kyllä normaalisti mutta pitää järjetöntä meteliä?
Kiinnoistais tietää kannattaako näitä upoja (ks edellisiä viestejä) enää edes yrittää korjata, prkl!
Pesukone pitää kamalaa ääntä!
4
1600
Vastaukset
- rento
meillä eri merkki mutta päältä täytettävä ja jurruutti karmealla äänellä joka ei tullut pyörimisestä tai linkoamisesta. kyselin huollosta ja sanoivat että ensin kannattaa laitta ihan tavallista ruokaöljyä koneeseen ja kokeilla josko sillä loppuu. tuuppasin desin ja ohjelman läpi ja jo meteli katosi! on sitten kyllä pestävä rumpu puhtaaksi kuumimmalla ohjelmalla ja kunnolla pesuainetta ettei tule tahmeaa pyykkiä. tällä huollolla kone toiminut pari vuotta ja käsittely uusittu n 2x vuodessa ja joka päivä pestään..
- Ninni
Meillä aikaisempi kone piti kovaa mekkalaa, kun laakeri hajosi. Ei alettu sitä korjauttamaan, vaan vaihdettiin konetta. Sinun koneesi on kuitenkin sen verran uusi, että tuskin laakerit vielä ovat menneet.
- Makarooni
ne italialaiset koneet....
- mulla
myös upo ja valkopesuohjelmassa pitää kamalaa ääntä - eikä varmaan mitkään ruokaöljytkään auta - hienopesuohjelma ihan siedettävä dB-taso samoin kuin linkouksessa - linkouksessa huima ero naapurin koneeseen: siellä kun linkous alkaa on kuin joku ajelisi traktorilla - hehee. Omassa on tämä meluominaisuus ollut alusta asti ja tuskin saa millään pois. Joskus olen ajatellut, että se johtuisi kenties jostain eko-jutusta eli ottaa säästeliäästi vettä tms., tai sitten miten olisi kun upossa on teräsrumpu ja muissa carboranit niin ehkä äänieristys on parempi noissa carboraneissa. Ja p.s. mun koneessa on avainlippu, joten se ei liene italialainen, vaikka upo onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820