Nivelsiteet nikasta venähti tai revähti 6 viikkoa sitten. ei ollut murtumaa. Nyt kysynkin kuinka kauan teillä kohtalotovereilla oli nilkan turvotusta? Nilkan ulkosyrjän kehräsluu tai mikä lie edelleen turvoksissa ja iltaa myöden kuin tennispallo. hankaloittaa myöskin päivän askareita ja jumppaamista vaikka ei kävellessä satu. kertokaa miten pitkään teillä ???
Nilkan nivelsiteen venähdys/revähdys
2
1871
Vastaukset
- kskellej
Nivelsiteet revähti 3,5 viikkoa siiten. Nilkka meni ihan mustaksi ja saakelin kipeä oli alkuun. Vielä vähän turvotusta nilkan ulkosyrjässä ja kipuakin, niin ettei oikein pysty taivuttamaan, mutta mitään tennispallon kokoista turvotusta ei ole. Kävelemään pystyy hyvin. Ortopedi sanoi, että 3 - 4 viikon kuluessa pitäisi tällaisen nivelsidevamman rauhoittua.
Sanoi myös, että jos ei 6 - 8 viikon aikana ole parantuntut, niin sitten pitäisi selvitellä lisää. Tuo sinun nilkka alkaa olla siinä rajoilla, että pitäisiköhän käydä näyttämässä lääkärille. Tai viimeistään kun 8 viikkoa on kulunut. - kokemusta on
Itselläni revähti jalkaterän päälläolevat nivelsiteet pereneusjänne halkesi pituussuunnassa. Oireina juurikin tuo kehräsluun ympärillä oleva turvotus ja kipuilu. Kipsaus 5 viikoksi paransi kyllä nivelsiteet, mutta jännevammaa ei. Nyt ootellaan maksusitoumusta vakuutusyhtiöltä että päästään leikkuuttamaan yksityisellä puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724254Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o993694Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363389- 512950
- 402438
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182399Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222142- 231776
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141597Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331572