puhun itsekseni

huomenna on kraapula

Tuntuu siltä että aika pahasti erehdyin. Luonnollisesti ihminen on erehtyväinen, mutta prkl miten vtuttaa! Nyt olen naurettava pelle. En pysty karkaamaan täältä heti. Kyllä se vaatii aikaa... Miten jaksan siihen asti - ei ole aavistustakaan. Kyllä olen saanut elämästä vaikka millaista paskaa, mut nyt tule sellainen yhdistelmä, että...että.
Olkaa katelisia mulle, koska en näyttää kenellekään mun kivut. Olen edelleen ärsyttävän iloinen näköinen! Ihan loppun asti.

18

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viina ei auta

Mistä haluat karata?

• minä piilottelen kyl

odota ensin että nico ja pekka palaavat ja lähdet vasta sitten, jookos

• sulla on huono muist
        minä piilottelen kyl kirjoitti:

odota ensin että nico ja pekka palaavat ja lähdet vasta sitten, jookos

Ootko joku fking moderi, että piilottelet nyt kyllä? Ja mitä sä unohdit täällä? Ok, delete kaikki. Siis koko juttu.

• hei hoi

Missä erehdyit?

• aphoi

Sinussa, tietysti. Mitä tehdään nyt asialle?

Älä kysy jos et valmis kuula vastaus ;)))

• ;(

kyllä se iloisuus karisee, kun tarpeeksi potkitaan päähän.

• ;)))))

Haluatko kokeilla? Tule vaan. Kyllä, varmasti saan turpaan, mutta usko pois, että et jää ehjana.

• ehehheh

Tää viesti sopis hyvin Monacon Charlenen kirjouttamaksi. Minua pidetään täällä vankina! En pysty karkaamaan. Tein virheratkaisun. Apuva. Kryptisiä nää viestit joskus täällä... :)

• sä oot romantikko

Ei kulta. En oo vanki sillä tarkoituksellä, mitä sä tarkoitit ;) Mä pystyn lähteä minne vaan ja milloinvaan. Mä haluan karata "kaupungista" ja *-sta. Mä oon karkuri. Se pelästi mun elämä pari kertaa aikaisemmin, toivoin että auttaa sellaisesta tilanteissa. Mutta nyt jo en tie.

• ja keneltä voisin
        sä oot romantikko kirjoitti:

Ei kulta. En oo vanki sillä tarkoituksellä, mitä sä tarkoitit ;) Mä pystyn lähteä minne vaan ja milloinvaan. Mä haluan karata "kaupungista" ja *-sta. Mä oon karkuri. Se pelästi mun elämä pari kertaa aikaisemmin, toivoin että auttaa sellaisesta tilanteissa. Mutta nyt jo en tie.

Ja näytä mulle, please, missä mä pyysin apua?

• kauhee kyynikko:)

Miten niin järkiavioliitto, höpsis pöpsis, pariskuntahan säteili rakkautta ja onnea.

• ap

Kenen kanssa sä puhut nyt? Ja mistä?

• ??

Onko tämä jotain uhkailua?

• mikä mazafakauhkail?

relax, baby, se on vain huono suomi
        kaikki on loistava, ihana ja supermahtava

• .
        mikä mazafakauhkail? kirjoitti:

relax, baby, se on vain huono suomi
        kaikki on loistava, ihana ja supermahtava

Jos oli uhkailua niin vois kyllä se pappi jo puuttua asioihin ja laittaa stoppia.

• aivan sama mieltä
        . kirjoitti:

Jos oli uhkailua niin vois kyllä se pappi jo puuttua asioihin ja laittaa stoppia.

pappi, o ISO pappi! Puuttu ja laittaa! Rukoilemme (mitä vielä?)

• .
        aivan sama mieltä kirjoitti:

pappi, o ISO pappi! Puuttu ja laittaa! Rukoilemme (mitä vielä?)

No jaa... Onko toi v-tuilua? Oletin että aloitus on lähtöisin "Samin" jengiltä.

• ap
        . kirjoitti:

No jaa... Onko toi v-tuilua? Oletin että aloitus on lähtöisin "Samin" jengiltä.

No, voi sanoa että v-tuilua. Mutt oikeesti olen ap, vain vähän tai enemmän drunk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe