Tupakoijan kuolema!

cancer fun

Se on usein hyvin tuskallinen, keuhkosyöpä mitä ei voida hoitaa, keuhkoahtauma, mikä on iljettävin tapa kuolla.

Eikun onnea vaan tupakoijille!

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Schubert

Juu, mutta tupakointi on pirun hauskaa, eli seon 50-50?

• Sinde vm-82

Millaista kokemusta sinulla on syövästä? Meillä se on henkiparannuksen elementti, jota koko kaupunki seuraa, kun kasvatan pikkuveljeäni. Sain syövän luokkatoverini iso-isän amputaatiosta. Hän oli ollut sotavankina ollut invalidi. Tosi surkeassa kunnossa, puhekaan ei onnistunut, afasia, osasi vain sanoa joo joo.
      Näin sinulta puuttuu, vanhoillisesti ajateltuna, murskaamo-ele, joka on sukupuolelle täydellinen ja meille kaikille vesipostin takia, ettei tarvitse ihan yksityisyyttäloukata ihmissyönnillä ja seksittömillä harhoilla. Tupakoinnilla pelottelu on vain jatkuvaa ja sairasta, sairaalloista uskonnollisuutta ja vapauden sekä liikkumatilan riistoa.

• Ihmiskunta Sinde

Psykoosi: "Mä pidän vahingossa täällä omia sotavankeja."
        Niihinkin pitää olla frustraatioton. Vain seksiopettajat ratkaisevat, eivät papit.
        Ääntely-toiminnot eivät ole hyväksyttyjä käsien ja piirron takia. Miten sosiaaliturvan tulisi taas ratkaista psykoosisi?
        Henkilökohtaisella toiminnalla,
        pyhäkoulun poistamisella,
        flipperin heitteillejättämällä

Postikortti on nyt sellainen, että olet näitä koskevalla dialogilla vähän vainoharhainen. Miksi haluat arvostella flipperiä? Frustraatio on sotilasoikeuden alainen, ei flipperi. Puhutko tupakoinnista ja taittamisesta? Tarkoitatko vekkiä, itsetyydytystä ja Perjantai 13. päivää?

Murskaamo-ele; Sisareni voi huonosti, kun pyydät koko ajan flipperi-ratkaisuja.
        Olin vahingossa esittänyt vesipostitta, jotain flipperistä koituvia frustraatioita frustraatiossa.
        - Mua syytetäänkin sotaoikeudessa jo

• Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Psykoosi: "Mä pidän vahingossa täällä omia sotavankeja."
        Niihinkin pitää olla frustraatioton. Vain seksiopettajat ratkaisevat, eivät papit.
        Ääntely-toiminnot eivät ole hyväksyttyjä käsien ja piirron takia. Miten sosiaaliturvan tulisi taas ratkaista psykoosisi?
        Henkilökohtaisella toiminnalla,
        pyhäkoulun poistamisella,
        flipperin heitteillejättämällä

Postikortti on nyt sellainen, että olet näitä koskevalla dialogilla vähän vainoharhainen. Miksi haluat arvostella flipperiä? Frustraatio on sotilasoikeuden alainen, ei flipperi. Puhutko tupakoinnista ja taittamisesta? Tarkoitatko vekkiä, itsetyydytystä ja Perjantai 13. päivää?

Murskaamo-ele; Sisareni voi huonosti, kun pyydät koko ajan flipperi-ratkaisuja.
        Olin vahingossa esittänyt vesipostitta, jotain flipperistä koituvia frustraatioita frustraatiossa.
        - Mua syytetäänkin sotaoikeudessa jo

Esimerkiksi vekki on grafiikka, itsetyydytys on grafiikka ja Perjantai 13. päivä on grafiikka, albinismi on grafiikka.

Ilman vesipostia ei saa lähestyä.

• Tarvitset?:Sinde82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Esimerkiksi vekki on grafiikka, itsetyydytys on grafiikka ja Perjantai 13. päivä on grafiikka, albinismi on grafiikka.

Ilman vesipostia ei saa lähestyä.

Sotaoikeus on sellainen, ettei ymmärrä taittamista ja grafiikkaa?

• Äänioikeus?;Sinde-82

Tupakoitsija voi olla amputaatioilla pakotettu tupakoimaan. Toistamaan sekään ei oikeuta, koska sisareni tulevat huonovointisiksi. Tupakointi hyviä ja pyhiä sunnuntai-oloja.
      Grafiikka, josta edellä jutellaan on todellakin yksi ja sama grafiikka, joka kuvaa sekä robottia, kävelyä ja videointia. Mihin näitä tarvitset aikuisena? Mä tarvitsen ne asetelmaan, videointiin ja astemittaan.

• ölkjlkjölkjölkjölkj

Miten tämmönen muuttui grafiikan ja sodan keskusteluksi

• qouorqwd

Älkää ruokkiko trollia näin paljon. Tosin jos cancer fun on tosissaan täällä foorumilla niin uskotko todellakin saavasi ihmisten mielet kääntymään pelkästään kirjoittamalla jokaiseen tupakka keskusteluun että "saat syövän ja kuolet!". Aika hikistä on meno, tosin trolli se on että sepä siitäkin.

• cancer fun

Tupakoijat haisevat pahalle, kuolemalle.

• wewqq
    • lolcancerfun

Jos mun henki haisee tupakalle, sun henki haisee mädälle turskalle?

Haha, Trolled you again.

• Mätänevä keuhko

Mätä turskahan on hyvähaju verrattuna tupakkaan.

• lolcancerfun
        Mätänevä keuhko kirjoitti:

Mätä turskahan on hyvähaju verrattuna tupakkaan.

Hauskaa ruoka hetkeä sitten, jos se tuoksuu hyvälle mätä turska. Lame.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      280
      5411
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4996
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4375
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4116
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3428
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3097
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      67
      2958
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2698
    Aihe