Heippa, tietääkös kukaan, onko silmälaseihin mahdollista vaihtaa uusia sankoja (ei siis koko kehyksiä, vaan pelkät sangat)? Silmälasini eivät ole kovin vanhatkaan, vaan kuukaisi sitten ostetut, mutta en vain totu niin koristeellisiin sankoihin, mitkä typeränä menin valitsemaan, kun kehysten "etuosa" on kiva ja istuva.
Ja jos sankojen vaihto on mahdollista, niin pitääköhän sankojen olla samaa merkkiä kuin nykyisten kehysten? Ja paljonkohan operaatiolla mahtaa olla hinta...?
Kaikenlaiset kokemukset tai arvelut ovat tervetulleita!
Uudet sangat silmälaseihin?
Entisiin kyllästynyt
3
10152
Vastaukset
- sanka-aisa
Ja vielä käsitesekaannuksen välttämiseksi lisäisin, että sangoilla tarkoitan siis myös aisoiksi kutsuttua osaa. :)
- rillipää-m-
Voi olla hieman hankala löytää sopivia aisoja toisiin kehyksiin. aisojen saranat ovat yleensä tehty kehyksien mukaan. Joku erikois optikkoliike saattaisi osata "viilata" niihin uudet aisat, mutta ehkä tulee halvemmaksi ostaa kokonaan uudet kehykset..
- Jepsjepsjepss
Kyllä voi, jos vai löytyy sopivat. Mulla ei maksanut mitään koska uusin linssit ja sain kaupan päälle uudet aisat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127