Kyllä miulla sitten haluttaa viettää tosi villit juhlat ton jusan ja möhkyn kans.
Haluttaa
13
100
Vastaukset
- J and M
Kori kalijaa, niin taatusti tullaan.
- kumilla vai ilman
niin muaki haluttaa ;)
- Börrje
mie en vejä kummituppea nautintoa poistamaan.
- Börje..
Etpä sinä ole oikea Börje Minä olen uskollinen
Nivalan pojalle - Möhkyrä
Ei löydy sellasta kun luotettavaa emäntää kuinka moni pariskunta eroaa jonkun asian kanssa nykypäivänä ? eka ollaan yhessä 20v sit niks naks minua ei suhteeseen sen takia koskaan kummiskaan ei mikään onnistu seksi sujuu kyllä juu D =)
- Börje..
Hommaappas Möhky kunnon poikakaveri niin rupijaa
seksi onnistumaan - Börrje & Börje,
Börje.. kirjoitti:
Hommaappas Möhky kunnon poikakaveri niin rupijaa
seksi onnistumaanniinkö se on, että seksi onnistuu vain sonniparin kanssa?
Menkääs "sonnit" toiselle palstalle, sieltä löydätte toisia ruskeanreiän ritareita kasapain.
Täällä teidän kommenttejanne ei kaivata.
- Möhkyrä
Jep homot voi suksia suolle!!!
- Börrje
tuke sie möhky minun matkaan. Opetan sulle ne seksikkäimmät homopoikien nautintaasennot. Otetaan Jusakin porukkaan.
- elähä sie höpäjä
vaan katos naluas, mitä se tahttoo.
- ++++++++++++++
ei varmasti ole tulossa hanko elämäs hihhuli ittelles
- jarrumies
Börjelle jarrua, sitän oikeusministeri suositteli.
- kiikula
Meijä Puavokin haluu, mut se ei kehtaa eukollee myöntää olevasa justiisa tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025