Nuku rauhassa, olet ainoain, ajatuksissa rakkaimpain.
Ikävä yöhön iski, ajatus mukaansa syöksi, kultainen olkoon tiesi ja rauhaisa mieli..
Odotan kaunista yötä, kirkasta tähtivyötä, hetkeksi unemme sulautuu ja kaikki ikävä unohtuu..
Kuun
14
369
Vastaukset
- kaunista.
sanasi lohdutti
vaikka ei olleet minulle - Valomerkkejä
Kaukaa katsooko kuusta prinsessa maata ja kuningasta siellä? Niin odottaa toinen yötä toisen nähdäkseen ja toinen päivää. Ja tietämättään pimeydessä toistensa ohi joskus katsovat, mutta varhainen aamu sitoo heidän ajatuksensa yhteen ja ennen hämärän katoamista, kaiken rajalla, yhtä unta näkevät.
- TähtisumuA.....,,,
Todella kaunista. Hyvää yötä salaperäiselle ap:lle vaikka en itsekkään varmaan hänen kuun prinsessansa olekkaan.:) Hyvää yötä myös hänelle ketä kaipaan. Vaikka eihän hän tätä toivotusta tunnista jos tätä lukee. Hassua touhua tämä.
- prinsessa :´(
Prinsessan ikävä on kipeä ikävä, hylättynä katsella tähtitaivasta ja vain unelmoida, kantaen kipeätä palloa sydämessä.
- sydämeni lähelläsi
Surulinen, kipeä, kaipaava sydämeni katselee taivaalle kanssasi. Kunpa tulisit lähemmäksi.
- kärpäsenä katossa:)
La Valse d'Amelie (Orchestre) / youtube
- s....
kaunis, kaunis,,,,,,,,
- Lamellie
Laita linkki. :)
Voi mun söpöliini, sun prinsessa haluun olla.
Sua mä odotan täällä tähtitaivaan alla, sua ajatellen, ikävöiden.... - n5*
Tässäpä kaunis ajatelma, viikon paras tähän mennessä
top 1 - prinsessalle
Kun sanat on piilossa..
http://www.youtube.com/watch?v=7Y-v6316aHc&feature=related
Hyvää alkavaa viikkoa..
Sadulle
t. Petri:) - nuuk assesnirp ;)
Kiitos kauniista viestistäsi!
Ikävä poistuu kun katseemme kohtaa, toivottavasti pian.
Hyvää yötä ja kaunista unta!- prinsessalle
Sitä toivon myös. Hyvää yötä.
Kiva jos pidit..
- Ja hyvää
huomenta....
http://www.youtube.com/watch?v=bnVUHWCynig
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070