Keskiyölle

työläinen!

Pärjäänkö työssäni? Näkyykö alan vaihtoa tai uutta työpaikaa?

9

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei
      noin lyhyttä kysymystä on hankala hahmottaa....

näen vanhan ajan maitopulloja, lasia ja työkaluja. pieni huone tai paja on pullistunut kaikenlaisesta tavarasta, siellä ei meinaa mahtua liikkumaan.

sinulla on siellä hieman ahtaat paikat, mutta osaat tehdä kaikennäköistä. joku puhaltaa lasia. siellä on ostoskärrytkin ja mattorullia.
      en tiedä missä tai mikä tämä voisi olla. tiedätkö sinä?

sinä keskityt tehtäviisi ja kumarrut pöydän yli pitkähihaisessa paidassa tai puserossa. sinua hymyilyttää nuo suunnitelmat.
      en osaa sanoa tästä oikein mitään.

• työläinen.

Minullekkaan ei sano mitään.. olen hoitoalalla, mutta olen suunnitellut vaihtaa alaa tai työpaikkaa, vaikka töitä riittäisi tuolla eläkeikään asti. Erittäin stressaavaaksi olen kokenut työni ja olen epävarma osaamisestani, muiden mielipiteistä.

• Keskiyö

No, olisiko mahdollista että siellä on vauvojen maitopulloja tai lääkepulloja?
      auttoi vähän, kun valaisit jotakin itsestäsi.
      entä, tunnetko olosi ahtaaksi siellä nykyisessä työpaikassa? onko sinulla työtakki?

se sekamelska minkä näin ei ainakaan ollut miellyttävä tai harmoninen kuva.
      onko siellä isot ikkunat? ja paljon tavaraa?
      sinulla ei taida olla hyvää ystävää siellä työpaikalla, et voi kysyä epävarmoissa asioissa keneltäkään luotettavalta ihmiseltä apua.

sen sanon, että sellaisia vahvoja alpha-ihmisiä on joka paikassa töissä, he määräilevät toisia ja nauttivat siitä. minusta tässä ei ole kysymys siitä ettetkö osaisi tehdä työtäsi. ennemminkin on kysymys siitä, että saat turhaa kritiikkiä ja sinua halutaan kiusata.
      sinä vaihdat vielä paikkaa, muttet välttämättä koko alaa. ainakin se tulee sivuamaan hoitoalaa.

oletko ajatellut yöhoitajan työtä, siis niinkuin yövahdin?

• työläinen.

Hei. Kiitos vastauksesta. Lääkepulloja mahdollisesti, ei maitopulloja ainakaan. En sanoisi ahtaaksi, että olisi ahdasta, mutta ahdistavaksi muuten..työtakki on. On isot ikkunat. En sanoisi että paljon tavaraa.
      Kyllä vahvoja ihmisiä löytyy ja niin varmasti joka paikasta.
      Saanko sitä kritiikkiä suoraan vai seläntakana? Ja muutenkin kuiskuttelevatko he seläntakana paljon? Kiusata?, Millälailla, en ole huomannut..
      Olenkin enemmän yöihmisiä, mutta en varmaan jaksaisi työkseni valvoa öitä. Näetkö millälailla sivuaa hoitoalaa? Loppuuko tämä kiire ja stressi töissä?

• työlainen jatkaa

ja vielä, näetkö meneekö paikan vaihtamiseen kovinkin pitkä aika, vai lähiakoina?

• Keskiyö

Hei
      no niitä aikoja minä en valitettavasti pysty näkemään. näen ainoastaan kuvia.

minä näen nyt että sinä olet lapissa tai muuten pohjoisessa ja olet matkamuistomyymälässä. ehkä menet lomalle, en tiedä.

ei sinun selkäsi takana puhuta, eikä kuiskutellakaan. minä tarkoitan, että niitä vahvoja sieluja on sielläkin, niitä jotka haluavat osoittaa osaavansa kaiken paremmin.
      se yöhomma on sellaista että siihen tottuu, olen kuullut sen monelta. siinä olisi yksi vaihtoehto ja siinä tienaa paremmin. sitä minä ajattelen, että et varsinaisesti hoitaisi ihmisiä. sinä enemmänkin valvoisit työssäsi.

kiire ei lopu, mutta stressin kanssa tulee positiivisia muutoksia.

• malttamato

Hei!
      Ihanaa jos käy toteen tuo stressi asia, on niin kauhea stressi aina töistä, että välillä muu elämä kärsii siitä, mikä ei ole oikein! Mutta päätän monesti, että nyt en stressaa mistään, teen minkä pystyn ja se on siinä..Tuleeko minulle työtarjous vai löydänkö itse "paremman"homman. Ja tiedätkö onko se samassa kaupungissa missä nyt asutaan.
      Näetkö muuttoa pois nykyisestä kodista? Omaan taloon? Entä näetkö miehelleni ja minulle lisää lapsia? Kiitos paljon.

• työläinen-

nosto..

• Keskiyö

Hei taas
      sinun on lopetettava "juoksemasta" ja tehtävä vain se, mihin laadukkaasti pystyt. muuten tulee virheitä ja sitä stressiä.
      ja ole hellä itsellesi, rakasta itseäsikin.
      olisi parempi jos katselisit itse avoimia paikkoja, pidä silmät auki ja se voi napsahtaa hyvinkin.
      paikka voi olla samalla paikkakunnallakin, en näe pidempää työmatkaa.
      ei tunnu muutto tapahtuvan, ei ainakaan toistaiseksi.
      jos jotakin taloa olette katselleet,saattaisi olla ettei se vielä ole valmis.
      näen sellaiset vanhan ajan lastenvaunut, aivan kuin 50-luvulta.
      ovatko ne sinulla tallessa vai suunnitteletko raskaaksi tuloa?
      sinulla kuitenkin on vauvan tamineita tallessa.
      sinulla on minun mielestä kaikki hyvin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe