Palomuurin päivitys

Riina

Kuinka kauan uskaltaa käyttää palomuuria kun sitä ei voi enää päivittää. Eli kysymyksessä on Zonen aiempi versio. Hyvin se on ainakin vielä blokannut.

8

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arpa

Kuin arpajaisissa siis ihan säkällä voi pärjätä tai sitten ei.

Hommaa päivitys kuntoon.

• olla

Noista maksullisista en tiedä , ilmaisia ei tarvise päivitellä ennenkuin uusi versio ilmestyy (ehkä vuosittain kannattaa tarkistaa).
        Palomuuri ei ole windows.

• HST

vain vanhempaa versiota ainakin vuoden. Tuo uusi on lähes samanlainen, kuin vanha. Palomuuria ei päivitetä samoin kuin esim. virustorjuntaa tai spywareskannereita, vaan ilmestyy vain uusi versio.

• Riina

Joo. Zone kauppaa aina vaan tuota uutta versiota, jossa on virustorjunta mukana. Mutta olen tyytyväinen mun omaan virustorjuntaan, enkä halua sitä muuksi muuttaa. Katsotaan kuinka pitkälle vanha versio zonesta riittää. Vaihto palonuurista tulee jossain vaiheessa eteen.

• juuso
        Riina kirjoitti:

Joo. Zone kauppaa aina vaan tuota uutta versiota, jossa on virustorjunta mukana. Mutta olen tyytyväinen mun omaan virustorjuntaan, enkä halua sitä muuksi muuttaa. Katsotaan kuinka pitkälle vanha versio zonesta riittää. Vaihto palonuurista tulee jossain vaiheessa eteen.

Nyt on zonen versio 5.0.590.015.
        Se Antivir osio on kytkettävissä pois
        asetuksista:Antivirus Monitoring.
        Tämä versio on siis päivitys ilmaisversioon.
        Eikä siis pro:n 14 päivän kokeiluversio.

http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp

• roope
        juuso kirjoitti:

Nyt on zonen versio 5.0.590.015.
        Se Antivir osio on kytkettävissä pois
        asetuksista:Antivirus Monitoring.
        Tämä versio on siis päivitys ilmaisversioon.
        Eikä siis pro:n 14 päivän kokeiluversio.

http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp

olekko varma että päivitti katoppa ohjelman product infosta versio. en ainakaan onnistunut päivityksessä

• juuso
        roope kirjoitti:

olekko varma että päivitti katoppa ohjelman product infosta versio. en ainakaan onnistunut päivityksessä

5.0.590.015 näyttää product info.Käyttö liittymä on pikkuisen muuttunut.Ja se Antivirus Monitoring on mulla offilla kun muutenkin on Antivir päällä.Siis ollu jo aikasemmin.

• juuso
        roope kirjoitti:

Tiedosto on zlsSetup_50_590_015.exe
        Niin ja mulla on w2k.
        Mikäs sulla tökki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe