Ekasta kerrasta....

tyttönen

Mä aijon antaa mun neitsyyteni yhelle jätkälle... meijän suhde on tosin viel aika alkuvaiheessa.... se on joskus tosi ihana ja kaikkee mut joskus tuntuu ettei se välitä.... se kutsu mut niille viikonlopuks heinäkuussa, ku sen porukat on mökillä. mun neitsyyden menetys tapahtuis silloin... mä oon viel aika nuori ja pelkään et sen kalu ei mahukkaan... tai jos se sattuu... Neuvoja???

10

8835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä tee sitä!

      Ei kannte tehä sitä jos susta tuntuu et se pelottaa jne.Ja musta vähän tuntuu et sua pelottaa ja silleen,ni en suosittele.Ja varsinki jos se ei kuulemma välitä susta joskus.Saattaa kato tulla bänät sen jälkeen,ku se on saanu.

      • tyttönen

        se sanoo et se rakastaa mua ja et se ei oo semmonen, joka jättää mut sen jälkeen... se on muuten mua 2 ja puol vuotta vanhempi...


      • Ansku
        tyttönen kirjoitti:

        se sanoo et se rakastaa mua ja et se ei oo semmonen, joka jättää mut sen jälkeen... se on muuten mua 2 ja puol vuotta vanhempi...

        En suosittele että liian aikasessa vaihees meet sen kans sänkyyn...jos se ei jaksa odottaa niin sillon se ei ole tosissaankaan sun kanssas ja se vaan haluaa sitä yhtä asiaa susta! Mä odotin yli puol vuotta ennen kuin me mentiin mun kundikaverin kans sänkyyn...siitä on nyt kohta neljä vuotta ja vieläkin ollaan yhdessä...eli hän jaksoi odottaa mut älä vaan missään tapauksessa mene sänkyyn sen takia että sun kundikaveris niin haluaa...odottaisit vielä! Mut jos kuitenkin sen teet niin muista ehkäisy...ja muista että e-pillerit ei suojaa taudeilta! Kondomi kuitenkin ehdoton! Hauskaa kesää :o)


      • tiksu
        Ansku kirjoitti:

        En suosittele että liian aikasessa vaihees meet sen kans sänkyyn...jos se ei jaksa odottaa niin sillon se ei ole tosissaankaan sun kanssas ja se vaan haluaa sitä yhtä asiaa susta! Mä odotin yli puol vuotta ennen kuin me mentiin mun kundikaverin kans sänkyyn...siitä on nyt kohta neljä vuotta ja vieläkin ollaan yhdessä...eli hän jaksoi odottaa mut älä vaan missään tapauksessa mene sänkyyn sen takia että sun kundikaveris niin haluaa...odottaisit vielä! Mut jos kuitenkin sen teet niin muista ehkäisy...ja muista että e-pillerit ei suojaa taudeilta! Kondomi kuitenkin ehdoton! Hauskaa kesää :o)

        eka kerta jää sulle aina muistoihin tai parhaiten!
        vaik mies sanoo rakastavansa ei se välttämättä tark sitä!jos te kerran ootte ollu vast hetken aikaa yhes...
        jotku lepertelee koko maailman sulle et pääse sänkyy..ei kaikkee saa aina uskoo..pitää olla hieman varovaisuutta!
        tee se sitte ku hyvältä ja okeelta tuntuu!ja sillon ku et häpee omaa kroppaas et voit riisuutua iha rauhas kaikki valot päällä kundis edes..tai jtn sin päin!


    • Jussi_03

      seksinovelli tämä. Mitä tämä täällä tekee?

      Nuorten palsta on erikseen...

      • tyttönen

        joo sori laitoin vahingos vähän väärään paikkaan... mut kiitos neuvoista =)


      • mel
        tyttönen kirjoitti:

        joo sori laitoin vahingos vähän väärään paikkaan... mut kiitos neuvoista =)

        ...mene. Olen seurustellut poikakaverini kanssa ysiltä lähtien ja nyt olen menossa lukion tokalle. Neitsyys tallella. Ja seurustelen siis hänen kanssaan edelleen :)


      • PinkPanther
        mel kirjoitti:

        ...mene. Olen seurustellut poikakaverini kanssa ysiltä lähtien ja nyt olen menossa lukion tokalle. Neitsyys tallella. Ja seurustelen siis hänen kanssaan edelleen :)

        miltä susta ittestäs tuntuu? ei noin nuorena kannata vielä mennä. omasta kokemuksestani voin sanoa. jos se ei edes välitä susta.. löytyy niitä parempiakin=)


    • mina

      miksiköhän aina sanotaan että "jätkät tahtoo vain päästä sänkyyn"? miksei myös naisella voisi olla jotain haluja? minulla ainakin on.

    • tyttö19

      mee vaa ... jos haluut mennä ! älä meiltä kysy. jätkiä tulee ja menee , mut muista ettei kusipäiden perään kannata surra. vaadi hyvää kohtelua ,tai muuten jätä jätkä ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe