Tuuma ja millimuunto.

Tietämätönkö

Niin.. Olisiko kenelläkään tiedossa jotain taulukkoa, josta näkisi suoraan tuumamuunnon milleiksi. Okei, tiedän että 1" vastaa 25,4 mm, mutta kaikissa renkaissa ilmeisesti mitat on otettu milloin renkaan uloimmalta leveydeltä (ristikudosrenkaassa muodon vuoksi kulutuspinnan leveys) ja milloin renkaan sisäleveydeltä eli renkaan ja vanteen välistä vai olenko väärässä, auttakaa.. otetaan tosiaan esimerkiksi Michelin XZL 9.00 R16, Nimellis millivastaavuus 255/100 R16 ja mun lyhyen matematiikan mukaan 9 * 25,4 on noin 230 mm ja kymppituuma toi 255

1

196

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • STRO

Etsippä STRO.n luettelo, niiin löydät vastaukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. 93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe