Miten saisi parhaiten lasten laittamat aku ankka -tarrat pois mdf-pintaisesta valkoiseksi maalatusta vaatekaapin ovesta ilman, että maali lähtee?
Tarrat pois kaapin ovesta
5
6331
Vastaukset
- niksi työpaikalta
Jos tarra on kovaa muovia, raaputa kynnellä tai puutikulla niin paljon irti kuin saat ja kokeile sitten käsidesiä liiman irroitukseen. Jos tarra on pehmeää, paperimaista, kostuta sitä sienellä ja hiero samalla, saat paperin pois, sen jälkeen käsidesiä. Kynsilakanpoistoaine saattaa houkuttaa mutta sillä voi lähteä väri...
- masinistiT
Ksyleeni nimisellä aineella lähtee kuin jänis makuulta. Haisee melkoisesti joten hyvä tuuletus on tärkeää.
- jok lähtöön aineita
selailes näitä -joka ingelmaan on tehokas aine
http://www.pemic.fi/product_catalog.php?c=49&page=2
Voislöytyä lähimmästä rautakaupasta - *Milla*
Jos tarroja ei tarvitse saada aivan päivässä irti, niin myrkyttömiä keinoja ovat, ruokaöljyn siveleminen (niin että poistettava tarra
rasvoittuu kokonaan) tarraan/liimaan ja antaa olla muutama päivä,
jos kuivuu lisää ruokaöljyä, sitten hiero liimaa ja tarroja irti, toista käsittely tarvittaessa, myös kuumaa ilmaa puhaltamalla tarra/liima
kohtaan (esim. föönillä) voi pehmentää liimaa/tarraa niin, että sen/ne
saa irtoamaan. - pitäis lähtee
Kostuta ja hiero fairya,anna vaikuttaa vähän aikaa ja hankaa varovasti jollain tylpällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069