Vaihda tavallinen kahvi tummaan paahtoon ei presaan vaan tummempaan.
Tai juo espressoa ...
E-epa kalaöljy auttaa myös vähitellen.
Oli kerran viikossa migreenikohtaus ja sain noilla ohjeilla kohtauksen vain noin kerran kuussa ...
Vähitellen, kesti noin pari kuukautta kun väheni ...
jos kärsit migreenistä vaihda
3
233
Vastaukset
- Nainen 30
Ei ole auttanut minulla.
Olen juonut tummapaahtoa (siis "oikeaa" tummaa, ei Pressan tummaa) sekä espressoa jo kolmisen vuotta, tavalliseen vaaleaan kitkerään kahviin en enää koske. Jos ei ravintolassa/kahvilassa saa tummaa kahvia, juon teetä.
Migreenistä olen kärsinyt 11 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti, ja kohtauksia on edelleen, yhtä säännöllisesti (n. kerran kuussa) kuin ennenkin. - E-EPA auttaa
Olen havainnut E-EPAn auttavan. Kausiluonteinen migreeni on pysynyt poissa tänä vuonna.
En ole testannut tummaa paahtoa enkä espressoa. - hmm.
Joillekin ei sovi kahvi ollenkaan koska on kofeiinia tms. Minä kun lopetin ehkäisyvalmisteet, myös keltarauhashormonipillerit niin on vähentynyt oireisto. Koputan puuta. Vuosia se kestikin pahempana varmaan myös hormoni -valmisteiden vuoksi. Myös silmälasit auttavat ja tummennukset. Riittävä uni, neste ja ruoka on hyvä. Ym. Moni muukin asia kyllä vaikuttaa. No geeneistään ei pääse eroon kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707