Vaihda tavallinen kahvi tummaan paahtoon ei presaan vaan tummempaan.
Tai juo espressoa ...
E-epa kalaöljy auttaa myös vähitellen.
Oli kerran viikossa migreenikohtaus ja sain noilla ohjeilla kohtauksen vain noin kerran kuussa ...
Vähitellen, kesti noin pari kuukautta kun väheni ...
jos kärsit migreenistä vaihda
3
210
Vastaukset
- Nainen 30
Ei ole auttanut minulla.
Olen juonut tummapaahtoa (siis "oikeaa" tummaa, ei Pressan tummaa) sekä espressoa jo kolmisen vuotta, tavalliseen vaaleaan kitkerään kahviin en enää koske. Jos ei ravintolassa/kahvilassa saa tummaa kahvia, juon teetä.
Migreenistä olen kärsinyt 11 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti, ja kohtauksia on edelleen, yhtä säännöllisesti (n. kerran kuussa) kuin ennenkin. - E-EPA auttaa
Olen havainnut E-EPAn auttavan. Kausiluonteinen migreeni on pysynyt poissa tänä vuonna.
En ole testannut tummaa paahtoa enkä espressoa. - hmm.
Joillekin ei sovi kahvi ollenkaan koska on kofeiinia tms. Minä kun lopetin ehkäisyvalmisteet, myös keltarauhashormonipillerit niin on vähentynyt oireisto. Koputan puuta. Vuosia se kestikin pahempana varmaan myös hormoni -valmisteiden vuoksi. Myös silmälasit auttavat ja tummennukset. Riittävä uni, neste ja ruoka on hyvä. Ym. Moni muukin asia kyllä vaikuttaa. No geeneistään ei pääse eroon kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696