Koetulos postissa jo/Varasija

aagh

Meikäläinen sai jo tiedon tuloksesta, onko muille tullut? Tuloksenani oli varasija 10..

Onko varasijalta 10 mahdollista päästä sisään? Toivon parasta ja pelkään pahinta tällä hetkellä!!!

Toivottavasti ne, jotka eivät ota opiskelupaikkaa vastaan, ilmoittavat siitä yo:lle!

7

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Ja tämä oli Hesan yliopisto, unohdin sanoa.
      :)

      • lhjgfcvb

        Tuli joo tulokset mullekin tänään. Jäin varasijalle 21. eli aika epätodennäköistä päästä. Vuosittain paikkoja peruuntuu kuuluma 10-20. Viime vuonna peruutuksia tuli 10 ja sitä edellisenä 13.


      • Tyytyväinen1234

        Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...

        Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.

        Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :)


      • ap.
        Tyytyväinen1234 kirjoitti:

        Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...

        Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.

        Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :)

        Kiitos kannustuksesta! Olisi ihana todella tavata oikeasti :) Yritän kysellä ja edelleen toivon parasta vain!, että ihmiset peruvat, jos eivät ota paikkaa :) Tylsää, jos joutuu odottamaan ensi kevättä :I

        Ihanaa, että sinä sait paikan! Sitä kun jotakin oikein haluaa, niin on ihanaa onnistua! Kaikkea parasta ja hyvää opiskelua :D

        Joku kysyi, mistä sen tietää, millä varasijalla on. Se lukee siinä kirjeessä. Siinä lukee, kuinka paljon sait pisteitä ja kuinka paljon pitäisi saada, että pääsisi suoraan sisään. Jos et ole vielä saanut kirjettä, se tulee sinulle kyllä :)


    • pyrkinyt

      mistä näkee millä varasijalla on?

    • hh

      Itse olen varasijalla 2 ja toivon todella pääseväni! Soitin tiistaina valintatoimikunnan sihteerille? ja hän sanoi, että kahtena viime vuonna n.10-13 on perunut. Siinä mielessä sanoi siis olevan melko todennäköistä tuo pääsy, mutta 100% varma ei voi olla.... Eli odotellaan! :)

    • ap.

      No voi vitsi, sulla on oikeesti niin melkovarmaa toi pääsy :))) Itteeni turhauttaa venata.. 10, on niinkuin just siinä ja siinä. Olisi pitänyt mennä aineisto paremmin :( En tiedä, mikä minua vaivasi! Mutta eikö 2.8 jälkeen pitäisi alkaa puhelin pirautella, mikäli ihmiset eivät ole ilmoittautuneet? Tai ovat peruneet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe