Koetulos postissa jo/Varasija

aagh

Meikäläinen sai jo tiedon tuloksesta, onko muille tullut? Tuloksenani oli varasija 10..

Onko varasijalta 10 mahdollista päästä sisään? Toivon parasta ja pelkään pahinta tällä hetkellä!!!

Toivottavasti ne, jotka eivät ota opiskelupaikkaa vastaan, ilmoittavat siitä yo:lle!

7

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Ja tämä oli Hesan yliopisto, unohdin sanoa.
      :)

• lhjgfcvb

Tuli joo tulokset mullekin tänään. Jäin varasijalle 21. eli aika epätodennäköistä päästä. Vuosittain paikkoja peruuntuu kuuluma 10-20. Viime vuonna peruutuksia tuli 10 ja sitä edellisenä 13.

• Tyytyväinen1234

Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...

Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.

Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :)

• ap.
        Tyytyväinen1234 kirjoitti:

Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...

Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.

Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :)

Kiitos kannustuksesta! Olisi ihana todella tavata oikeasti :) Yritän kysellä ja edelleen toivon parasta vain!, että ihmiset peruvat, jos eivät ota paikkaa :) Tylsää, jos joutuu odottamaan ensi kevättä :I

Ihanaa, että sinä sait paikan! Sitä kun jotakin oikein haluaa, niin on ihanaa onnistua! Kaikkea parasta ja hyvää opiskelua :D

Joku kysyi, mistä sen tietää, millä varasijalla on. Se lukee siinä kirjeessä. Siinä lukee, kuinka paljon sait pisteitä ja kuinka paljon pitäisi saada, että pääsisi suoraan sisään. Jos et ole vielä saanut kirjettä, se tulee sinulle kyllä :)

• pyrkinyt

mistä näkee millä varasijalla on?

• hh

Itse olen varasijalla 2 ja toivon todella pääseväni! Soitin tiistaina valintatoimikunnan sihteerille? ja hän sanoi, että kahtena viime vuonna n.10-13 on perunut. Siinä mielessä sanoi siis olevan melko todennäköistä tuo pääsy, mutta 100% varma ei voi olla.... Eli odotellaan! :)

• ap.

No voi vitsi, sulla on oikeesti niin melkovarmaa toi pääsy :))) Itteeni turhauttaa venata.. 10, on niinkuin just siinä ja siinä. Olisi pitänyt mennä aineisto paremmin :( En tiedä, mikä minua vaivasi! Mutta eikö 2.8 jälkeen pitäisi alkaa puhelin pirautella, mikäli ihmiset eivät ole ilmoittautuneet? Tai ovat peruneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6598
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      939
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe