Olisin tiedustellut onko kenellekkään käynyt samoin. Olimme seurustelleet poikaystäväni kanssa reilun vuoden ja eräänä iltana olimme poikaystäväni kanssa heillä juomassa ja eräs yhteinen kaverimme oli mukana.
Siinä mukavasti pitkään yölle joimme ja lopuksi poikaystäväni oli kaatokännissä ja yritin pistää häntä nukkumaan. Hän kuitenkin alkoi avautumaan minulle ja itkemään, että kun hän on niin huono kertomaan tunteistaan yms. Sitten hän keksi että kosii minua hetken mielijohteena, tai siis oli miettinyt sitä muttei ollut sormusta. No jonkun vanhan rihkama sormuksen löysi ja kosi sillä. Tietysti sitten suostuin, mutta silti hieman mieltä kaivaa tuo känni kihlaus..
Muutaman viikon kuluttua baari illan jälkeen sanoin poikaystävälleni että kosii minua uudestaan kun on selvin päin ja annoin sormuksen, joka oli nyt sitten uusi hopea sormus. Poikaystäväni murtui siitä ja kotiin menosta ei tullut mitään, kun hän pysähtyi siihen paikkaan ja rupesi itkemään. Teinkö oikein kun otin sormuksen takaisin ja sanoin, etten ota sitä enään pois jollei hän niin halua?
Kellään vastaavanlaista kihlausta?
5
714
Vastaukset
- Vinkkinä..
No minusta teit oikein, ei känni kihlaus tunnu mitenkään aidolta ja ihanalta.. Itse olen sitä mieltä, et jos ei selvinpäin uskalla kosia, ei silloin ole valmis avioliittoon kaan.. Meniskö hän humalassa kirkkoonkin? Nim ex kosi kännissä.. Minusta se oli törkeää.. Kosimisen kuuluu olla romanttista tai jossei niin ei ainakaan humalassa.. Tietysti jos joku hyväksyy sellaisen niin mikäs siinä sitten..
Sä et oikein kuullosta siltä että arvostaisit itseäsi, jos tuommoista hyväksyt ja itse annat sormuksen.. Kait sinä ansaitset parempaa? Ihminen saa sitä mihin tyytyy.. Rohkeasti sanomaan miltä sinusta tuntuu! Mitenkä paljon se poikaystäväsi sinua arvostaa?? Minä en ikinä tekisi noin ihmiselle joa rakastan ja jonka kanssa haluan sitoutua lopun eläämi.
Ei kannata niellä pettymistä ja tyytyä tilanteeseen, jos et jatkossakin halua samankaltaista kohtelua.. Sillä se voi olla seurausta. Ja känni itkuilla ei toisen kannata antaa hallita.. Kuulostaa samanlaiselta alulta joka minulla oli sitten narsistiksi paljastuneen ex:n kanssa.. Ensin kokeillaan ja yritetään hallita syyllistämällä ja itkuilla, marttyyri esityksellä.. Kohta se muuttui, kun huomasi että sehän toimi, tein kaiken ettei hänellä olisi ollut pahamieli..
Joten neuvoni on ÄLÄ TYYDY VÄHEMPÄÄN KUIN MITÄ ansaitset!! Ja jos se aidosti sinua rakastaa hän haluaa kyllä korjata tilanteen.. Ja vaikka ei osais tunteista puhua, niin osaa hän yhden lauseen sanoa selvinpäin!!- Vielä..
Sellainen vielä lisäksi, että vaikka silloin olin sinisilmäinen ja uskoin noita itku juttuja, nyt jälkikäteen mietittynä, olin liian sinisilmäinen.. Olimme pari vuotta yhdessä ja lopulta tuli narsistin piirteet esiin..
Nyt uusi mies kosi lomamatkalla selvinpäinpäin romanttisen illan jälkeen kun olimme katsomassa tuli showta.. Nyt naimisiin elokuussa 2011.. (Siis olen ollut useamman vuoden tämän miehen kanssa) Ei kannata kiirehtiä kihlauksen kanssa, ei toista opi tuntemaan tuossa ajassa.. Eli löydät varmasti parempaakin! =)
- Grill
No ensinnäkin kännikihlausta nyt en ottaisi tosissaan. Ihmiset tekevät paljon tyhmyyksiä ja virheitä juuri kännissä. Ja kuinka paljon poikaystäväsi siitäkin muistaa jos oli niin hyvässä kunnossa kuin kerroit?
Toiseksi, todellakin vaatisin oman, kunnollisen, sormuksen! Eikä käytetyssä sormuksessa ole vikaa jos se on jokin perintösormus, suvussa kulkenut jne. Mutta siltin kunnollinen, ei mikään rihkamap....ka.
Kolmanneksi, jos oikein ymmärsin, ette siis asu vielä avoliitossa eli samassa taloudessa? Minun mielipiteeni on se, että kyllä ensin pitää jonkin aikaa (1-2 vuotta) asua saman katon alla ennen kuin mennään kihlautumaan. Niin oppii tuntemaan sen kumppanin kunnolla ja tietää oikeasti, voiko ja haluaako hänen kanssa viettää loppu elämän.
Jos nyt kuitenkin päätät tyytyä tähän kihlaukseen, niin onnea kuitenkin! :) Itse kyllä vaatisin parempaa...- bride~2012
Olemme nyt kohta puoliin asuneet puoli vuotta yhteisessä asunnossa, ja silloin kun tämä kihlaus tapahtui olin asunut hänen ja hänen vanhempien kanssa, koska itselläni meni välit isääni aika rumalla tavalla. Mutta juu.. :)
- Rägägägä
Toisaalta sanontahan menee, että lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden... Joten kenties oli tosissaan vaikkakin kännissä. Mutta toisaalta humalaisten harkintakyky pettää aika usein.
Oli kyllä hyvä käydä asia läpi selvin päin, olisi ollut melko ikävää vaatia tilille poikakaveria jostain, jonka hän teki ns. heikkona hetkenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888