Sosiaalityöhön varasijalla

Tuleva sossu

Onko täällä ketään joka olisi perumassa paikkaansa Jyväskylän yliopistoon sosiaalityötä lukemaan ? Olen itse varasijalla 5, onko edes pienintäkään mahdollisuutta päästä sisään ? Olisin itse maailman onnellisin jos pääsisin mutta ei kai auta, kuin alkaa opiskeleen avoimessa yo:ssa ja ensi vuonna päästä sisään!!! Tuskinpa kukaan peruu paikkaansa jos sellaisen onnistuu saamaan.
Hain itse ensimmäistä kertaa ja ihmettelen että, tällä lukemisella pääsin edes noinkin lähelle :) Motivaatio opiskella alaa on todella suuri mutta lukeminen jäi kahden lapsen äitinä vähäiseksi.

Kertokaahan kokemuksianne varasijoilta pääsystä :)

2

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsirp00

Kantsii hakea Rovaniemelle (sis.otto 60) tai Kuopioon (sis.otto 40).Molemmissa se sostyö on ykkösjuttu,eikä sivujuonne kuten muulla joissa sisäänotto on 20 . Niissä koulutukseen on myös enemmän resursseja (ja jos jätetään tämä lapsellinen "siis tää stadi oon ygösmesta" jorina jolla ei ole tekemistä akateemisen koulutuksen sisällön kanssa [ks.julkaisut 2000 luvulla].

• Tuleva sossu

Itselläni on vain se tilanne, että ainut minne aion hakea on Jyväskylä. Olen kerran elämässäni muuttanut opiskelujen perässä lasten kanssa ja toiste en sitä virhettä tee. Totta puhut että, Rovaniemelle tai Kuopioon pääsisi helpommin mutta tosiaan elämäntilanteeni jo vaatii sen, että opiskelupaikka olisi Jkl:ssä. Aion kyllä panostaa ensi kevään pääsykokeisiin niin, että pääsen sisään :) . Mut lisää kommentteja kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe