Sosiaalityöhön varasijalla

Tuleva sossu

Onko täällä ketään joka olisi perumassa paikkaansa Jyväskylän yliopistoon sosiaalityötä lukemaan ? Olen itse varasijalla 5, onko edes pienintäkään mahdollisuutta päästä sisään ? Olisin itse maailman onnellisin jos pääsisin mutta ei kai auta, kuin alkaa opiskeleen avoimessa yo:ssa ja ensi vuonna päästä sisään!!! Tuskinpa kukaan peruu paikkaansa jos sellaisen onnistuu saamaan.
Hain itse ensimmäistä kertaa ja ihmettelen että, tällä lukemisella pääsin edes noinkin lähelle :) Motivaatio opiskella alaa on todella suuri mutta lukeminen jäi kahden lapsen äitinä vähäiseksi.

Kertokaahan kokemuksianne varasijoilta pääsystä :)

2

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsirp00

Kantsii hakea Rovaniemelle (sis.otto 60) tai Kuopioon (sis.otto 40).Molemmissa se sostyö on ykkösjuttu,eikä sivujuonne kuten muulla joissa sisäänotto on 20 . Niissä koulutukseen on myös enemmän resursseja (ja jos jätetään tämä lapsellinen "siis tää stadi oon ygösmesta" jorina jolla ei ole tekemistä akateemisen koulutuksen sisällön kanssa [ks.julkaisut 2000 luvulla].

• Tuleva sossu

Itselläni on vain se tilanne, että ainut minne aion hakea on Jyväskylä. Olen kerran elämässäni muuttanut opiskelujen perässä lasten kanssa ja toiste en sitä virhettä tee. Totta puhut että, Rovaniemelle tai Kuopioon pääsisi helpommin mutta tosiaan elämäntilanteeni jo vaatii sen, että opiskelupaikka olisi Jkl:ssä. Aion kyllä panostaa ensi kevään pääsykokeisiin niin, että pääsen sisään :) . Mut lisää kommentteja kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe