Onko täällä ketään joka olisi perumassa paikkaansa Jyväskylän yliopistoon sosiaalityötä lukemaan ? Olen itse varasijalla 5, onko edes pienintäkään mahdollisuutta päästä sisään ? Olisin itse maailman onnellisin jos pääsisin mutta ei kai auta, kuin alkaa opiskeleen avoimessa yo:ssa ja ensi vuonna päästä sisään!!! Tuskinpa kukaan peruu paikkaansa jos sellaisen onnistuu saamaan.
Hain itse ensimmäistä kertaa ja ihmettelen että, tällä lukemisella pääsin edes noinkin lähelle :) Motivaatio opiskella alaa on todella suuri mutta lukeminen jäi kahden lapsen äitinä vähäiseksi.
Kertokaahan kokemuksianne varasijoilta pääsystä :)
Sosiaalityöhön varasijalla
2
172
Vastaukset
- Tsirp00
Kantsii hakea Rovaniemelle (sis.otto 60) tai Kuopioon (sis.otto 40).Molemmissa se sostyö on ykkösjuttu,eikä sivujuonne kuten muulla joissa sisäänotto on 20 . Niissä koulutukseen on myös enemmän resursseja (ja jos jätetään tämä lapsellinen "siis tää stadi oon ygösmesta" jorina jolla ei ole tekemistä akateemisen koulutuksen sisällön kanssa [ks.julkaisut 2000 luvulla].
- Tuleva sossu
Itselläni on vain se tilanne, että ainut minne aion hakea on Jyväskylä. Olen kerran elämässäni muuttanut opiskelujen perässä lasten kanssa ja toiste en sitä virhettä tee. Totta puhut että, Rovaniemelle tai Kuopioon pääsisi helpommin mutta tosiaan elämäntilanteeni jo vaatii sen, että opiskelupaikka olisi Jkl:ssä. Aion kyllä panostaa ensi kevään pääsykokeisiin niin, että pääsen sisään :) . Mut lisää kommentteja kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029