mihin kannattaa majoittua floridassa, että ranta olisi lähellä ja shoppailu paikat kanssa lähellä.??
lähinnä miamin seudulla siis.
minne floridassa
7
1577
Vastaukset
- ilman vuokra-autoa
South Beachin art deco alueelle. Hotellit ovat aivan rannassa ja kaikki elämä baareineen ja ravintoloineen siinä kävelyetäisyydellä, samoin Lincolnin ostoskatu. Jos auto on käytössä, North Beachin megahotellit ovat tasokkaampia mutta sieltä on aina ajettava SoBeen tai kai sieltä bussillakin pääsee. Rannat ovat molemmissa kohdissa hyvät. Ainoa paikka, mihin todellakaan ei kannata majoittua on downtown.
- Huanita_76
Tampa-Clearwater alueelle itse lähtisin. Shoppailtavaa löytyy riittävästi ja meri on huomattavasti rauhallisempi Meksikonlahden puolella kuin Atlantin.
- miamifan
Ei kannata lähteä jos et vuokraa autoa. Autolla liikkuminen on helppoa ja vaivatonta ja pääset isoihin ostoskeskuksiin parhaiten. Key Westiin kannattaa myös käydä tutustumassa.
- FLRealtor
Hei,
Suomalaisia on paljon Lake Worthissa, jossa loytyy myos erilaisia palveluja suomeksi, siksi kielta taitamattomien suosiossa, mutta pieni kaupunki. West Palm Beachilla on nuorempaa vakea ja enemman liikkeita ja tapahtumia. Fort Lauderdale on kaunis ja suurempi kaupunki. Miami Beach on turistien suosiossa, mutta kauempana rannasta on slummialue, suurkaupungin ongelmat.
oletko miettinyt lomakodin tai sijoitusasunnon ostoa Floridasta? Taalla asuntojen hinnat tippuneet huimasti, varsinkin euro-ostajille todella hyvaa aikaa!
Muista kuitenkin aina kayttaa luotettavaa asunnonvalittajaa, joka tekee kaupat turvallisesti ja laillisesti.
Voit katsoa kaikkia Floridan myytavia kohteita sivullani www.raflorida.com/petra
Lue myos uutisia ja kommentteja facebookissa: www.facebook.com/palmbeachhomes
terveisin,Petra Wood/ [email protected]- Moikka!
Vaikuttaa siltä että olet suomalainen jenkeissä ? Siispä kysymys;
ajatuksenamme on vierailla 1.kertaa jenkeissä joulun maissa. Aikaa meillä on käytössä n.10pv. Tavoitteemme on "tutustua jenkkilään" koska erityisesti minä tykkään "jenkeistä", vaikken olekkaan koskaan käynyt siellä. Mutta töissä ja matkoilla tavannut runsaasti jenkkejä ja pidän heidän elämäntyylistään asenteestaan, suhtautumisestaan muihin ihmisiin.
Siis tämän vuoksi haluan jenkkeihin käymään, katselemaan, kuulostelemaan maan elämää. Ei kai sitä tiedä vaikka innostuis ostaan asunnonkin sieltä. Ei toki varmaan tällä reissulla, mutta jäljemmin.
Ja kun ei muuta hoksannut, niin ajatus; "matka jouluna Floridaan".
Kysymys tässä tarkoituksessa;
- onko Florida hyvä paikka? Miami hyvä paikka? Mistä päin hotelli ? Haluamme hotellin elämän keskelle (mutta ei tietystikään liikenneympyrän sisälle)
Jos näet nämä kysymykset, nin vastauksesta saat halit !
Mistä netistä saa hyvää tietoa tällaiselle matkalle ?
Thanks a lot.
- Miami4ever
Hei, sellaisen vinkin antaisin että jos meinaa majoittua Miami beachille, niin ei ehkä kannata ottaa hotellia ensimmäiseltä kadulta merestä katsottuna. Saattaa nimittäin säästää sievoisen summan kun katselee 3-4 korttelia taaksepäin ja eikä ainakaan ihan päärannan kohdalta ( saa öisin nukuttua ne muutamat tunnit mitä nyt tulee nukuttua). Itse olimme Blue moon-hotellissa sekä Nash -hotellissa vuonna 2010, enkä todellakaan olisi maksanut moisia summia kyseisen tasoisista hotelleista jos olisin etukäteen tiennyt. Nyt suunnitelmissa uusi reissu ensi keväälle ja hotelli tulee sijaitsemaan ihan jossain muualla.
Orlandoa suosittelen hotellien puolesta, olimme Radisson hotellissa, 60 € yö ja täyttä luksusta!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882