London eye maailmanpyörä - kannattaako osta liput ennakkoon? paljonko? onko kovatkin jonot paikanpäällä?
London eye mp?
mistä liput
2
273
Vastaukset
- Kesäkuun kävijä
Ennakkolipullakin pitää jonottaa vaihtamaan lippu oikeaksi, paitsi jos on ostanut netistä jolloin voi tehdä sen itse automaatilla.
- tihk
Ei ostettu lippuja ennakkoon ja jono lipunmyyntiin ei ollut pitkä. Mutta sitten itse maailmanpyörään jono oli pitkä, tosin sekin liikkui hyvin nopeasti.
Jonojen lyhyyteen saattoi vaikuttaa se, että koko aamun oli ollut pilvinen ja harmaa sää, ja koko päiväksi oli luvattu sadetta. Ilma kuitenkin iltapäivällä yhtäkkiä kirkastui ja kipitimme nopeasti maailmanpyörälle ja vältimme ehkä isoimmat jonot näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976