a7

Audi a7<3

mitä mieltä a seiskasta kannattaako ostaa.. onko hyvä auto? hintalaatusuhde minkälainen. Sitten että se on aika matala että onko takapenkillä tilaa että mahtuuko sinne minkä pituisia itse mahdun mutta onko kokemuksia koeajossahan näitä voi testata mutta kyselempä kumminkin omakohtaisia kokemuksianne. Sitten minkäkokoinen se tavaratila on käytännössä mahtuuko matkalukkuja kasseja ja kaksosten rattaat??

8

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras auto

Se on luokkansa paras, eli erittäin hyvä. Hyvin sinne takapenkille mahtuu aikuinen ja tilaa on mukavasti, tosin takapenkki on vain 2-paikkainen. En osaa sanoa mahtuuko kaksostenrattaat, kun meillä ei moisia ole. Suosittelen että käyt koeajamassa A7:n, niin sitten tiedät paremmin.

• ap(tietämätön)

joo minä siis nainen eli autotietoa ei nyt niin hirveästi ole mutta löytyy kyllä moneen muuhun verrattuna =) ja kyllähän niitä tietääkseni on olemassa myös kolme paikkaisin takapenkkejä siis mutta vissiin joku pituusrajoitus siinä keskellä..Olen niin ihastunut siihen autoon ja AAAHH on muuten NÄTTI. Vaikka kyllähän siinä tietenkin pitää muutakin ottaa huomioon kun ulkonäkö mutta.Tuuota jos nyt näet tätä vielä niin onko siinä huoltokuluja miten paljon ja veroja ym. että miten kallista ylläpito on. Itse autokin maksaa nimittäin ihan mukavasti.mutta on varmasti laadukas hintaansa nähden ja audi on aina audi. Ja mikä niistä on paras vaihtoehto malleista TDI vai siis niitä on vaikka mitä erilaisia malleja ja koneita..KIITOS kyllähän nämä liikkeessä selviävät mutta kiva tietää vähän etukäteen

• Pera Bee

Itselläni ei ole kokemusta kyseisestä autosta, mutta kyllä se taitaa olla aina vain nelipaikkainen. A5 Sportback on nykyään 5 paikkainen, ettet vain sekoittanut sitä siihen?

Huoltohinnoista en osaa sanoa, mutta luulisin että ovat samaa luokkaa A6:sen kanssa, eli ihan siedettävissä summissa pitäisi olla.

Parasta moottorivaihtoehtoa on vaikea nimetä, sillä mikä on toiselle paras voi olla toiselle huonompi. Nythän A7:aan saa 3.0 TFSI bensamoottorin, sekä 3.0 TDI moottorin. Bensassa on enemmän tehoa ja näin ollen suorituskyky on parempi, mutta jos ajat paljon niin silloin diesel on fiksumpi vaihtoehto. Mutta jos fiiliksellä pitäisi valita, niin itse ottaisin 3.0 TFSI:n.

• mikä perustelu!

"laadukas hintansa nähden"...voiko se ollakaan jotain muuta? Eli tulemme siihen pakkomielisyyteen että ainoastaan kallis voi olla laadukas? Markkinointi on toiminut täydellisesti. Voisimmeko sanoa "laatuvaikutelma hintansa nähden"?

• ghhy

No ei kyllä kannata ostaa. Jos haluat tuon tyyppisen auton, Mersun valikoimissa löytyy. Silloni saat oikeaa premiumia sisältävän auton, etkä Skodan kokeilukappaletta.

• Anna mennä!

Osta ihmeessä jos vain rahat riittää. Mielestäni hienoin neliovinen auto.

• quattroQ

A7 saa 5-paikkaisena nykyään. Alussa ei saanut mutta nyt on hinnastossa ''5-paikkainen versio'' Hinta taisi olla sopivasti 0€ :)

• aloittaja...

sitä minäkin että on viispaikkasena mutta yleensä se on vähän silleen että halvimpiin autoihin tulee enemmän vikoja esim fiatit. toki on hyviä ja laadukkaita halvempiakin autoja mutta kuitenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe