Hei!
Olen sairastanut päänahan psoria jo n. 3 vuotta. Lääkkeenä minulla on diprosalic liuos, joka on ollut todella tehokas. Nyt olen kuitenkin neuvoton, ja ajattelin kysyä apua täältä.
Päänahkani on aivan täynnä läiskiä ja olen käyttänyt liosta jo n. 1kk läiskiin ja liuos ei auta. Niska ja kasvot ovat myös läiskäisiä, ja voidekaan ei auta. Pitäisikö käydä lääkärillä kysymässä mitä tehdä? Onko tällaiseen yllättävään psoriasis ryöppyyn jotain akuuttia hoitoa? Läiskiä ei ole ollut ikinä näin paljon, ja tuntuu että hiukset lähtee kirjaimellisesti pois päästä...
Kiitos jo etukäteen!!!
päänahan psoriasis
apuvapuva
1
171
Vastaukset
- Nivelpsori.
Mulla kanssa diprosalic lios hoitona, on auttanut.
-Mene ihmeessä lääkärille, ihotauti semmoiselle. Ei yleislääkärit välttämättä tiedä psorista mitään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996