Eihän kyseinen aloitus rikkonut mitään sääntöä!
Mihin katosi lapsiorjista aloitus?
17
<50
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Ei rikkonut ei.
- Virtuaalikoneistaja
Olikohan asiallisesta asiasta tehty aloitus väärän nikin tekemä?
- 13+7
Miksi poistatit aloituksen?
- Täys dorka olet!
Eihän se ole mikään syy poistaa asiallista aloitusta.
- Myy-Pikkuinen
Ai minäkö siellä yksin kirjoittelin ko ketjuun! On se saatana kumma että sinunlaisia luolaihmisiä on vielä olemassa ja että yrität saada toisia kirjoittajia hyväksymään orjuuden. Kas kun et ole valittanut niitä missä virtuaalikoneistajaa ja minua on pyydetty tappaan itsemme??
- Virtuaalikoneistaja
Sellaisen tiedonko ylläpito sinulle antoi?
Ei millään pahalla mutta en usko sinua, ensinnäkään paskanjauhamista siellä ei ollut, yksi? puskis jauhoi yhtä ja samaa asiaa, esitteli muille kirjoittajille "asiantuntemustaan" maasta nimeltä Afrikka, mutta pääsääntöisesti ketju oli asiallinen ja aloitus oli ehdottomasti asiallinen ja sääntöjen mukainen. - -
älä jaksa jauhaa shittiä fuckin idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei jaksa lukea
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ai minäkö siellä yksin kirjoittelin ko ketjuun! On se saatana kumma että sinunlaisia luolaihmisiä on vielä olemassa ja että yrität saada toisia kirjoittajia hyväksymään orjuuden. Kas kun et ole valittanut niitä missä virtuaalikoneistajaa ja minua on pyydetty tappaan itsemme??
Just tämmöistä tekstiä ei jaksa kukaan lukea.
Ei mitään rakentavaa nähnytkään tämä kirjoittajan näppis.......... - Myy-Pikkuinen
ei jaksa lukea kirjoitti:
Ei mitään rakentavaa nähnytkään tämä kirjoittajan näppis..........Eikä sinunkaan näppis ole nähnyt normaalia ihmistä lainkaan. Samalla tapaa vastailit itse ja eikun henkilökohtaisuuksiin menit. Heti kun saat takasin samalla mitalla ja vähän enemmänkin niin alat itkemään...apina... =)))
- Virtuaalikoneistaja
ei jaksa lukea kirjoitti:
Ei mitään rakentavaa nähnytkään tämä kirjoittajan näppis..........Olet aivan oikeassa, ei jaksa lukea ei, ja kuten itsekkin varmasti ymmärrät palsta ei menetä mitään vaikka et kirjoittelisi enää yhtään mitään.
- Myy-Pikkuinen
HAHAA, TODISTETTAVASTI moni luki ketjua ja siellä ei ollut haistattelua. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- ;;,,,,,,,,,,
Tuoko on asiallista rakentavaa keskustelua, sinua kyllästyttää, niin viesti on mielestäsi asiaton. Painu chattiin siitä, hittoako täällä teet jos kyllästyttää tai hanki oikea live elämä.
- ?
Miksi sinä voit mielestäsi rikkoa S24;n keskustelupalstojen sääntöjä?
- Virtuaalikoneistaja
Kerro yksi esimerkki minun nimittelyistäni, ketä ja miksi olen nimitellyt?
- Virtuaalikoneistaja
Oliko sinun kirjoituksesi tuollaista samanlaista asiallista faktaa?
- Virtuaalikoneistaja
Ahaa, on mainostajan etu jos asiallinen paljon keskustelua herättänyt aloitus poistetaan, niinkö, vai mikä on looginen ajatusketju tuolle viestillesi?
- Amoeet
Väärän nickin aloitus !
Tämä lomilta palannut ruskeakielinen piilosefu on taas valmis nuolemaan.
Laiton ilmoa eteenpäin, en ylläpitoon vaan xxxxxxxxx xxxxxx, nuo mielivaltaiset poistot pitää loppua, laitoin mukaan muutamasta poistetusta asiallisesta viestistä kopion, ja myös nuo tappoyllytykset jotka saa olla täällä palstalla päivätolkulla.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342146Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491747Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1131563Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47956- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52809Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101783- 60758