Elokuussa nähdään! Sitten hymyillään.
Mooi!
15
500
Vastaukset
- miksi...
vasta silloin?Lähdetkö johonkin?
- sinäkö se olet se
joka laittanut viestin että nöyryttää naista syksyllä?
- Niin..
Juha näkee Satua elokuussa. Mut voisit kyllä jo lopettaa sen v*ttuilun näillä palstoilla (siis jolle kulle toiselle kuin tuolle Satulle). Onni vain tässä on se et maailma on aika pieni. Ja omistaa silmät ja korvat. Mies täynnä valheita.
- Niin..
Ja Minnalta terveiset tähän. Hyvästi.
Ps. Auvoista onnea teille vaan! Jotenkin niinhän se vissiin meni.. Menikö kenties väärään numeroon tekstiviesti silloin Ystävänpäivänä.. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
Ja Minnalta terveiset tähän. Hyvästi.
Ps. Auvoista onnea teille vaan! Jotenkin niinhän se vissiin meni.. Menikö kenties väärään numeroon tekstiviesti silloin Ystävänpäivänä..Vaan ei se mitään.. Tajusin kyllä jo silloin et sehän oli pelkkää v*ttuilua minulle näillä palstoilla.
Mut älä huoli.. En unohda sitäkään ikinä. ;)
Ps. Ei tarvitse pelätä et minä enää ottaisin sinuun ikinä yhteyttä. Sitä ei tule tapahtumaan. Edellisestäkin kerrasta (josta on jo useampi kuukausi aikaa) jäi niin paha maku suuhun et huh huh.. Jos olisin tiennyt et kuinka paljon inhoat minua niin en todellakaan enää olis laittanut sinulle ainuttakaan viestiä.
Eikä kuulunut muuten sieltäkään päästä niitä anteeksipyyntöjä. Et se siitä. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
Vaan ei se mitään.. Tajusin kyllä jo silloin et sehän oli pelkkää v*ttuilua minulle näillä palstoilla.
Mut älä huoli.. En unohda sitäkään ikinä. ;)
Ps. Ei tarvitse pelätä et minä enää ottaisin sinuun ikinä yhteyttä. Sitä ei tule tapahtumaan. Edellisestäkin kerrasta (josta on jo useampi kuukausi aikaa) jäi niin paha maku suuhun et huh huh.. Jos olisin tiennyt et kuinka paljon inhoat minua niin en todellakaan enää olis laittanut sinulle ainuttakaan viestiä.
Eikä kuulunut muuten sieltäkään päästä niitä anteeksipyyntöjä. Et se siitä.Unohtui..
Mut usko pois.. Viha on molemminpuolista. En toivottele tuollaiselle ihmiselle mitään hyvää elämään. Pelkkää p*skaa ja h*lvetinmoista jatkoa.
Et ole sen enemmän arvoinen.
Tänään sen tajusin etten voisi tuonkaltaista ihmistä rakastaa. Et ole sellainen joksi sinua luulin.
Hyvästi ja öitä.. Lopullisesti.
- 4+15
Ja vist. Nauretaan tälle palstalle!
- :( :( :(
:( :( :(
- :) :) :)
:) :) :)
- eskapistinen
Nähdäänkö varmasti? Olisi ihanaa nähdä taas hymysi... :)
- Sitä minäkin
- Hyvää lomaa :)
Toivottavasti sitten jo muutakin kuin hymyä...
- buahaaaaaa
lomaile ja hymyile ihan rauhassa, buahaaa :D
Hullu nauraja.
- buahaaa
***** kirjoitti:
Hullu nauraja.
väkisinkin kun näitä lukee :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958