Itse hommasin Flytouch 3 tabletti pc:n, ajatuksena asentaa siihen Navionics kanrttaohjelma. Sekun maksaa vain 9.99e. Toimii hienosti esim iPhonessa, mutta näyttö on kovin pieni.
Yhdistelmällä saisi 10.1"" väriplotterin vähän yli satkulla. Vaikka kyseessä on android 2.2 käyttis niin Navionics karttoja ei android marketista saakkaan asennettua kyseiseen tablettiin vaikka eräällä sivulla se mainitaan "hyväksyttyjen listassa".
Homma vaatii jonkin verran jumppaa mutta itse en ole vielä ratkaissut. Siispä jos joku on ratkaissut niin neuvoja kiitos,
Onko kukaan saanut asennettu navionics karttoja tabletti pc:hen
6
1609
Vastaukset
- cyberbajo
Itsellä sama ongelma, tosin laitteena dropad.
Sen verran selvitellyt että build.prop, fingerprint pitää muuttaa niin että market luulee sen olevan esim Galaxy.
Forumeilla on hieman selvityksiä mutta ei suoraa vastausta.
Itse olen rootannut sen, päivittänyt uusimmilla (Tim5a) yms. Lähimmäksi olen päässyt kun androidmarket.com kertoo että en ole kirjautunut aikoihin tällä (Galaxy), kirjaudu uudelleen. Nyt androidmarket väittää että että tiliini ei ole liitetty lainkaan puhelinta. Ilmaiset ohjelmat latautuu kyllä nytkin mutta tuo Navionics siis ei.Tuossa vieressä latutuu kartat. Yhdeltä Irlantilaiselta hemmolta sain linkin. Pakko vetää toi ilmainen versio kun ei kymmpi kelvannut kellekkään marketin pitäjälle.
http://www48.zippyshare.com/v/98364164/file.html
Kokeile omaan tablettiisi
- koodaan koko kesän
se nyt on vaan tyhmää säästää liikaa
No onneksi minulta löytyy harppi, kolmio, viivain ja sen sellaiset. Sumussa ja tihkussa Kotkasta kotiin.....
Ja sitten asiaan, tuossa linkki millä voisi toimia, en ole ehtinyt vielä kokeilla, löysin vasta.
http://androidforums.com/gome-flytouch-3/363473-solution-show-hidden-apps-market.html- Venemies11112
Suuret kiitokset jrsj:lle tuosta linkistä josta sai ladattua navionicsin puhelimeen....
Toimii täydellisesti ja kaikki "lätäköt" löytyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648