Itse hommasin Flytouch 3 tabletti pc:n, ajatuksena asentaa siihen Navionics kanrttaohjelma. Sekun maksaa vain 9.99e. Toimii hienosti esim iPhonessa, mutta näyttö on kovin pieni.
Yhdistelmällä saisi 10.1"" väriplotterin vähän yli satkulla. Vaikka kyseessä on android 2.2 käyttis niin Navionics karttoja ei android marketista saakkaan asennettua kyseiseen tablettiin vaikka eräällä sivulla se mainitaan "hyväksyttyjen listassa".
Homma vaatii jonkin verran jumppaa mutta itse en ole vielä ratkaissut. Siispä jos joku on ratkaissut niin neuvoja kiitos,
Onko kukaan saanut asennettu navionics karttoja tabletti pc:hen
6
1518
Vastaukset
- cyberbajo
Itsellä sama ongelma, tosin laitteena dropad.
Sen verran selvitellyt että build.prop, fingerprint pitää muuttaa niin että market luulee sen olevan esim Galaxy.
Forumeilla on hieman selvityksiä mutta ei suoraa vastausta.
Itse olen rootannut sen, päivittänyt uusimmilla (Tim5a) yms. Lähimmäksi olen päässyt kun androidmarket.com kertoo että en ole kirjautunut aikoihin tällä (Galaxy), kirjaudu uudelleen. Nyt androidmarket väittää että että tiliini ei ole liitetty lainkaan puhelinta. Ilmaiset ohjelmat latautuu kyllä nytkin mutta tuo Navionics siis ei.Tuossa vieressä latutuu kartat. Yhdeltä Irlantilaiselta hemmolta sain linkin. Pakko vetää toi ilmainen versio kun ei kymmpi kelvannut kellekkään marketin pitäjälle.
http://www48.zippyshare.com/v/98364164/file.html
Kokeile omaan tablettiisi
- koodaan koko kesän
se nyt on vaan tyhmää säästää liikaa
No onneksi minulta löytyy harppi, kolmio, viivain ja sen sellaiset. Sumussa ja tihkussa Kotkasta kotiin.....
Ja sitten asiaan, tuossa linkki millä voisi toimia, en ole ehtinyt vielä kokeilla, löysin vasta.
http://androidforums.com/gome-flytouch-3/363473-solution-show-hidden-apps-market.html- Venemies11112
Suuret kiitokset jrsj:lle tuosta linkistä josta sai ladattua navionicsin puhelimeen....
Toimii täydellisesti ja kaikki "lätäköt" löytyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422910
- 672891
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492272Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096