Soneran Tuplanetti = 100% paskaa?

Asiakas/Vihaaja

Eli minulla on tuo soneran tuplanetti joka sisältää nettitikun ja 8/1 laajakaistan ja maksaa 29,90€/k.

En voi antaa muuta kuin huonoa palautetta sonerasta täällä hetkellä kun tuo laajakaista toimii 70% hitaammilla nopeuksilla kuin luvattu ja sain juuri tietää että tuossa nettitikussa on 3 gigan siirtorajoitus/kuukausi joka ei riitä alkuunkaan perus surffailuun.
Vielä kaiken lisäksi laajakaista/DNS-palvelin pätkii.

Alkaa tosiaan mennä hermo Soneraan ja tekisi mieli käräjille haastaa kun kusettavat asiakkaitansa. Tyytyväisyyteni on asteikolla 1-10 tällä hetkellä 2, ja tuo 2 tulee siitä että joskus tuo netti JOPA toimii 30% nopeudella luvatusta.

Olisiko kellään mitään ratkaisuja antaa noihin ongelmiin mitä minulla on soneran kanssa?

Kiitos. ps. tämän viestin kirjoituksen aikana netti/DNS-palvelin pätkäsi 5 kertaa.

8

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmään(kö) viilattu

      Sama havainto täälläkin. Ei mainittu mitään 3Gt rajoituksesta, netti on yritykseni käytössä eli ei riitä alkuunkaan. Enkä löydä hintaa paljonko maksaa 3gtn jälkeen..

    • Asiakas/Vihaaja

      Juu huomasin tuosta sopimuksesta että siihen sisältyy tuo Fiksunetti, mutta vitut minä mistään rajoituksista silti tiennyt. Tuo täys netti juuri riittäis perus käyttöön, mutta en usko että sitä vois millään oikein vaihtaa ja tulis kuitenkin maksamaan sen 17€/kk vai mitä se nyt onkaan.

      Kusetuksen makua koko Surinassa

      • fuskunetti

        Täysnetti maksaa 17,90 €/kk sisältäen 20 Gt ja 20 Gt:n lisäpaketit 1,90 €

        Jossain näillä palstolla todettiinkin että "fiksunetin" hintaa 11,90 € helposti luulee rajoituksettomaksi, kuten oli 12,90 € maksanut. Tai luulee kun vertaa muiden operaattoreiden tarjouksiin


      • fukunetti
        fuskunetti kirjoitti:

        Täysnetti maksaa 17,90 €/kk sisältäen 20 Gt ja 20 Gt:n lisäpaketit 1,90 €

        Jossain näillä palstolla todettiinkin että "fiksunetin" hintaa 11,90 € helposti luulee rajoituksettomaksi, kuten oli 12,90 € maksanut. Tai luulee kun vertaa muiden operaattoreiden tarjouksiin

        > ... "fiksunetin" hintaa 11,90 € helposti luulee rajoituksettomaksi,
        > kuten oli 12,90 € maksanut.

        Fiksunetin lisägigat maksavat jokainen 1,90 €
        On siis Soneran kannalta FIKSU rahastuskeino


    • Netti tikuksi

      Raisiossa 9 Mg tikku toimii 56 kbn nopeudella jo toista vuotta, joskin katkeilee koko ajan.

    • voi teitä.

      siinä tikussa on tosiaan rajaton käyttö. se ensimmäiset 3Gt on max nopeudella. tikku tulee kaupan päällisiksi koska 8M adsl maksaa muutenkin yleensä 30e/kk.

    • adhdddddddd

      Sama paskaa täälläkin, verenpaine nousee ja vituttaa niin että niskaa punoittaa, soitat asiakaspalveluun kuunnellaksesi tunnin jotain tilililupaskaa ja sen jälkeen vittuillaan päin naamaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe