Niin kuin monelle muullekkin, vain pieni prosentti väestöstä osaa käyttää viinaa asiallisesti. Tätä tuskin tarvitsee sen enempää perustella, riittää kun tekee baarikierroksen joku vkonloppu kaupungin baareissa niin eiköhän se ole aika selvä juttu!
Omassa lähipiirissäni on paljon biboja ja ne jotka juovat, ovat sotkeneet asiansa totaalisesti.
BIBOILLE VIINAKIELTO!
5
387
Vastaukset
- narfnarf
Kyllä se onnistuu ilman sitä viinaakin yhtä helposti, viinan kanssa se on vain yleensä hauskempaa ja oireilee vähemmän.
- mirabella86
no onhan se sanomattakin selvää että alkoholi ei sovi varsinkaan niille joilla on joku mielenterveyden häiriö. mutta mahdotonhan sitä on kieltää (valitettavasti). jokainen tekee mitä lystää...
minun puolesta viina saisi olla laiton aine (nimim. alkoholistin naapuri) - alkoholisti naapuri
Naapureit tulee ja naapureit menee, mut rock and roll forever
- Helen*
Mun mielestä asiaton kommentti, vaikka itse olen bibo ja lääkitys kohdallaan, olen ainut tuttavapiirissäni, joka käyttää alkoholia kohtuudella.
Jos on alkohoistin geenit, niin silloin pitäisi olla raitis. Jokaisella on vapaus tehdä omat valintansa - erjase
Valitettavasti alkoholi on joillekuille hoitomuoto biboon. Olen tapellut sairauden kanssa kymmenet vuodet ja kunnon manian iskiessa otan oluen avuksi "hiljentämään" vauhtia.
Baareissa en käy. Kotona tissuttelen ja joskus onnistuu, joskus taas ei.
Tiedän, että tämä hoitomuoto on varsin riskaabeli, eikä lääkärit sitä todellakaan suosittele. Tuosta oluen naukkailusta tulee herkästi tapa.
Eilenkin oli pakko raahautua kauppaan, kun paniikki iski. Jääkaapissa ei yhtään kaljaa. Yhden join illalla ja menin nukkumaan klo 23.
Alkoholi ei ole ratkaisu, eikä varsinkaan lääke ongelmaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862