Minä yritin
kaartaa suupieleni
käteni ulkosyrjää
kirvelee
yhdellä
pienellä
eleellä
mukaonneni
ylösalaisin
yhdessä sirpaleessa
Totta vain kaiken turhuus
Rakkauden harhaa
7
85
Vastaukset
- Univarjona tulisin
Sallisitko minun lainata
hetkikuisuudeksi
tuoksusi, lämpöäsi
hiipisin hämärässä
rakkaasi sijalle
pujottaisin käteni
sormiesi kahleisiin
olisit siinä ja minun
Havahduttaisitko minut
todellisuuteen
ennen kuin herään? - ap.
Minä kuljen ohitsesi
sinä käännät katseesi pois
olenko niin vastenmielinen?
(En ole kaunis katsella
mutta lämpöä minussa oli)
Kerran kuumensin poskesi palaviksi
luulin ainakin
vai oliko sekin häpeää
siitä että minunkaltaiseni rohkeni katsoa valoosi?
Kerron sinulle; en katso enää
saat turvallisesti ohittaa minut jos edes huomaat niin tekeväsi - haaveitani
Ole rohkea minun kanssani!
Minä arastelen,
minä ujostelen,
minä itseäni häpeilen..
Tunteitani -
haaveitani.
Minäkö sinun arvoisesi..
en taida olla.
Jos olisin,
sinun pitäisi se näyttää.
Uskotko?! - ap.
Molemmat
liian heikkoja uskossaan
haaveissaan vain elävät
Peläten ja paeten todellisuutta
Miten helppoa olisikaan nyt vain kysyä:
"Hei, mitä kuuluu? Oletko viihtynyt (ilman minua)?"
Rohkeutta minulta puuttuu
vain rakkaudessa, surullista. Luulen, että hän oli herrasmies - eikä siksi vastannut kysyessäni.. Kiitos runosta, vaikka toistelitkin oikeastaan vain omia ajatuksiani..- haaveitani
Nainen, niin,
minäkin olen nainen,
vajavainen.
Miten me miehistä selviämme
harvapäisistä unelmista,
valituista haavekuvista.
Aika näyttää
saammeko
vai annammeko. - ap.
haaveitani kirjoitti:
Nainen, niin,
minäkin olen nainen,
vajavainen.
Miten me miehistä selviämme
harvapäisistä unelmista,
valituista haavekuvista.
Aika näyttää
saammeko
vai annammeko.Minulla ei ole ongelmia selvitä miehistä. Ei ole liiemmälti kiinnostanut, eikä tämän jälkeen senkään vertaa. Lastenteossa aikanaan yhdestä oli hyötyä, ja nyt on kiintiö täysi. Pärjäilen näin oikein hyvin. Rakkaudesta ei kannata jäädä riippuvaiseksi.
- ap.
ap. kirjoitti:
Minulla ei ole ongelmia selvitä miehistä. Ei ole liiemmälti kiinnostanut, eikä tämän jälkeen senkään vertaa. Lastenteossa aikanaan yhdestä oli hyötyä, ja nyt on kiintiö täysi. Pärjäilen näin oikein hyvin. Rakkaudesta ei kannata jäädä riippuvaiseksi.
Miinustajalle; Olen tehnyt kaiken voitavan vastavuoroisen rakkauden ylläpitämiseksi silloin kun sen on ollut mielekästä. Vastakaikua ei vain aina voi saada. Riippuvaisuuden välttämisellä tahdon ilmaista sen, että elämän on jatkuttava. On siis vain pärjäiltävä. Kiitos sanattomasta kommentista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847