Heippa.
Olen 14-vuotias tyttö ja olen sairastanu flunssaa noin puolitoista kuukautta yhteenmenoon. Välillä flunssa on helpottanut mutta pian se on taas tullut takaisin. Mistä tämä johtuu? Heinäallergiaa en sairasta. Flunssa alkoi pahentua noin pari viikkoa sitten ja aloin epäillä poskiontelontulehdusta. Kävin terveyskeskuksessa mutta antoivat 10 päivän kuurin duactia ja sanoivat että seurailla tilannetta jos pahenee. Poskiontelon oireet hävisivät kun aloitin kuurin mutta melkein heti sen jälkeen oikeasta korvasta lähti kuulo ja siihen särkee. Onko mahdollisesti korvatulehdus? Yskäkin vaivaa vielä aika rajuna.
Kommentoikaa jos on samanlaisia kokemuksia!
lomajäiväliin
2
108
Vastaukset
- Sipulin siunaus
Alahan tyttönen syödä sipulia. Se on hyvä vastustuksen kohottaja. Valkosipulia, siis raakana muutama valkosipulikynsi päivässä. Ja laita myös keltasipulisiivuja myös voileipäsi päälle. Saat huomata, että vastustuskykysi paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838