Sydäntä riipaiseva ikävä ja katumus

nm

Iltaa.

Kirjoitan tänne nyt tämän hetkisistä tunteistani. Olen suhteellisen "tuoreessa" , nuoressa parisuhteessa (n. 2v). Ikävöin miestäni -joka on tällä hetkellä matkalla- niin paljon että sydämestä ottaa.
Itkettää ja puhtaasti kaduttaa asiat, joita olen hänelle tehnyt ja sanonut. Joskus liiankin usein olen huutanut ja haukkunut. En tiedä miksi nämä asiat tulevat pintaan juuri nyt. Olen niin pahoillani, että en osaisi sitä sanoin edes ilmaista.

Tunteisiini vaikuttaa seuraavat asiat. Pelkään niin paljon menettäväni kaiken minulle tärkeän.. pelkään sitä niin paljon. Olen menettänyt tärkeitä asioita elämässäni, isän ja äidin avioero, olen tehnyt kaksi aborttia, ero entisestä pitkäaikaisesta suhteesta (=hylkääminen)... Tuntuu kuin menettäisin kaiken, mistä välitän ja rakastan eniten. Ironista on se, että pelkään niin paljon menettäväni tärkeitä asioita ja sitten menetänkin ne todellisudessa. Omat ajatukset myrkyttävät pääni joka ilta.

Miten pääsen pois tästä piinasta? en ole koskaan oppinut sanomaan näitä asioita asianomaisille, niille joiden kuuluisi se tietää. Haluan tämän pelon pois... tai muuten tuntuu että menetän aivan kaiken.

1

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei anneta periksi

Juttele noista asioista kun miehesi tulee kotiin. Ehkä erossaolo on saanut sut miettimään suhdettanne. Hienoa on se että itse tunnistat pelkosi. Kun juttelet siitä avoimesti miehellesi uskoisin sen helpottavan oloasi. Itse tunnistan tuota samaa pelkoa, mulla se usein on vaikuttanut niin etten ole uskaltanut sitten kuitenkaan päästää toista lähelle ja elämääni. Kun tunnistaa oman pelon sitä vastaan voi alkaa taistelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe