ei tartte enää olla peloissaan
tv-lupa tarkastukset lopetetaan
9
348
Vastaukset
- yletön
No miksi ylipäätään olet ollut peloissasi? Kuka niitä tuulipukuspurguja muka pelkää? Säälittäviä ikkunoiden takana hiiviskelijöitä ja ovikellojen rimputtelijoita. Lappuliisatkin on kunniallisempia.
- Kongor
heh no kyllä minua säikkyisit hyvä mies:D
- tuskinpa vain
Ja mikähän sinut saa moista kuvittelemaan? Onko naamasi kuin petolinnun perse? :D
- Kongor
No olen isokokoinen kaveri:D Ja en voi haukkua itseäni rumaksi enemmän vakuuttavaksi:D
- naurattaa
Läskipojuille nauretaan päin naamaa kun ne tulee oven taakse itkemään almuja ylen perään :D Täältä on kyylät käännytetty kannoillaan joka kerta.
- tv maksu on paska
Kyllä on aikakin lopettaa tuo hömpötys, vittuun moinen tv maksu. Pelkkää kidutusta.
- Kongor
Ei se mitään kidutusta ole rakas kaveri:D
- tv maksu on paska
Mutta rahaa tuokin on ja sitä menee turhaan kankkulan kaivoon! Ei mitään järkeä.
- hupia mitä hupia
Ei olekaan. Hupaisaahan teille ikkunoiden takana hiippaileville spurguille on naureskella :D Kyylät on samaa sakkia torakoiden kanssa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668