Onko teillä kokemuksia teinitytön synttäreistä? Nyt sellaisia suunnittelemme, ja mietimme ohjelmaa. Kenelläkään ideoita leffan katselun lisäksi? Entä mikä olisi sopivaa naposteltavaa/ruokaa? :)
Kenelläkään ideoita tytön 14-vuotispäiville?
3
127
Vastaukset
- xwqdexc
Meillä lopetettiin syntymäpäivien vietot kun lapsi täytti 10.
- aurinko_inen
Tässä nopeasti mieleen juolahtaneita esimerkkejä:
Naposteltavaa/ruokaa: tortilla, pizza, dipattavia vihanneksia yms ja lisäks sit herkkupuoli.
Ohjelmapuoli: Kyse siis on tytön ja hänen kavereidensa kekkereistä ettei mistään sukulaisbileistä? Jos, niin kiinnostaisiko tyttöjä esim. yhteisen "kaverijulisteen" tms askartelu? Iso pahvi ja paljon vanhoja aikakauslehtiä, paperia yms. Siihen voisi koota in-side-juttuja, kuvia (valokuvia tai lehdistä) ja kaikkien nimet ja esim kaikista joku positiivinen asia. En tiedä onko liian lapsellinen heidän mielestään :)
Leffan katselu on heille varmasti mieleen!
Entä onko teillä mahdollisuutta esimerkiksi wii-konsoliin tai karaokelaitteisiin/singstariin tai vastaavaan? Se voisi myös toimia.
Toivottavasti ideoista on jotain iloa :) - aurinko_inen
Ja vielä tuli mieleen, että jos halutaan "pilailla", voi pitää synttärit kuten joskus ala-asteella. Tarkoitan että esim prinsessasynttärit, pyjamabileet jne. Vaikka synttäriväki ei pukeutuisikaan, kaikki servetit yms voisivat olla teeman mukaan ja vaikka sankarille kruunu päähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181