näkijät

yks<

Miksi exäni otti minuun yhteyttä, vaikka hänen ei olisi pitänyt? Tai niin hän sanoi aikaisemmin. Onko miehelläni jotain meneillään salaista? Onko hän ihastunut? Miten valmistumisen käy? Ja kumpi tulossa tyttö vai poika?

12

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei
      sinun tunteesi exääsi kohtaan eivät vieläkään ole neutraalit, ne ovat vahvemmat kuin haluaisit myöntää.
      olet väsähtänyt ja uupunut, tarvitset jotakin uutta ja raikasta. tyttörukka.

miehesi on jokapaikan höylä ja suunnittelee ja unelmoi kaikenlaista. kaikesta siitä ei tule valmista, mutta on hyvä olla paljon suunnitelmia.ei hän ole ihastunut kehenkään muuhun, hän on ennemminkin jännittynyt ja vauhdikas. ja on kesä!
      valmistumista ennen on kireää, tapahtuu pientä unohtelua yleisissä asioissa, on tahmea olo.
      mutta valmistuminen suoritetaan kunnialla loppuun ja siitä saa aidon juhlamielen.
      en kerro kumpi tulee, mutta vauva on terve ja ihana!

• yks<

Kiitos. Näetkös mitä tämä exä miettii?Olen väsynyt, aivan oikein. Mitäs mieheni on mieltä minusta? Rakastaako enää?

• Keskiyö

Voi että,
      sinun exä ei unohda sinua koskaan. hän häpeää itseään ja hölmöyttään.

sinun nykyinen miehesi rakastaa niin montaa asiaa yhtäaikaisesti - en sanonut ihmistä, vaan asiaa. kyllä hän sinua omalla tavallaan rakastaa, mutta se ei tällä hetkellä ole sellaista, mitä sinä tarvitsit.

tarvitset voimiasi seuraavien kuukausien aikana, eikä sinulla ole mistä tuhlata.
      lepää aina kun voit ja syö monipuolisesti. marjat ovat hyviä nyt kesällä.
      miehesi innostuu kaikista projekteista ja suunnitelmista, sinä olet kyllä niissä mukana, mutta samalla tasolla.
      koita jaksaa ja juttele tunteistasi, ei teillä niin huonostikaan mene. avoimuus ja tunteista puhuminen saattaa saada kyyneleitä tyynylle, mutta välillä on hyvä avata korkki ja päästää paineet ulos.

• yks<

Kiitos keskiyö. Onko exälläni tunteita minua kohtaan? Tarvitsen jotain muuta, mitä mieheni antaa minulle. En jaksa näin! Eli voiko sanoa ettei se ole oikeaa rakkautta?

• Keskiyö

On exälläsi tunteita sinua kohtaan, mutta ne ovat syvällä piilossa. ne ovat samassa korissa mukavien muistojen kanssa, sellaista hauskaa hänellä ei tätänykyä ole.
      onko miehesi rassaamassa moottoripyörää tai jotakin sentapaista?
      ottaako hän kaljat päivän päätteeksi rentoutuakseen?

miehesi pitää sinua kotiin sopivana ja kuuluvana, luotettavana ja kiinteänä omaisuutena. hänelle rakkaus on turvallisuutta, se on hänen tapansa rakastaa.
      ei hän siinä mitään outoa näe, niinhän muillakin on.

sinä olet eroottinen nainen ja teidän energiat ovat aivan erilaiset. sitä ei itseään nuorena tunne,eikä tiedä miten ihminen kehittyy.

• yks<

Kiitos vielä! Ei miehellä ole moottoripyörää, auto vain. Ei juo ollenkaan mieheni.

• yks<

Keskiyö: Tällä exällä on moottoripyörä. Olisiko kyse hänestä?

• yks<

mieheni ei saa tuntemaan minua arvokkaaksi hänelle. Tuntuu että hän muita naisia vaan katselee ja minä olen sivuosassa muutenkin hänen elämässään. :(

• Keskiyö

No kun minä näen miehen rasseloimassa ja huoltamassa moottoripyörää!
      mutta eihän hänellä ole nimilappua kaulassa :-)
      sinä olisit myös siinä, mutta pyörit vain ympärillä kun hän on niin kiireinen pyöränsä kanssa.

ja tämä ottaa oluen, kun saa hommansa valmiiksi. mutta ei kai siinä pahaa ole? en minä mistään alkoholistista puhunut.
      eli tiedätkö sinä kuka on kuka?

• yks<

Minä hänen ympärillä? En ole nähnyt häntä (exääni) aikoihin.

• yks<

Mitä tarkoitat viimeisellä kysymyksellä? :)

• Keskiyö

Noh, pyörä on pihalla missä on nurmea. omakotitalon piha luullakseni. ei asfalttia.
      tarkoitan, että kun vaikea korjaus on tehty, mies ottaa oluet. hän on hoikka ja pitää farkkuja. hän kilauttaa olutpulloa kaverin kanssa, joka juttelee siinä vierellä.
      vai, en tiedä, kuka muu juo olutta suoraan pullonsuusta? siis miehesi ei ainakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe