Hullu bemari

Kortti pois!

Kuka saatanan hullu bemarikuski ajoi aamulla tuhatta ja sattaa kohti Askolan kirkonkylää?, Auto musta ja kuljettaja nuori mies (tietenkin!!) Olisi edes pysynyt kaistallaan!

51

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 889.98

      eiköhän se oo sitä vanhaa tuttua häyris sarjaa.ei korttia,ei katsastettua autoa ja melkein selvinpäin.rekkari ylös ja ilmoitus www.polliisi.fi

      • kaaharit helv....n

        Eipä siinä ehtinyt rekkaria katsoa, kun täysi työ, että ehti väistää. Oispa tosi hienoa, jos joskus, jonain päivänä,.. kenties törmäisi nopeusvalvontaan Askolassa...! Sitä odotellessa, pientareita pitkin...


    • jk.laitari

      Kyllä poliisi pitää nopeusvalvontaa ,mutta vain arkipäivisin ja päivällä.Niin ja ei niillä hulluilla ole oikeesti korttia..

      • pojat ajaa

        Onhan nuo iltarallit Askolassa nähty moneen kertaan. Ei poliisia mailla halmeilla ja meno sen mukaista. Mitähän noitten juippien päässä liikkuu?? Mitä pahempi ääni autossa, sitä reteemmin ajetaan. Eivätpä kuitenkaan pysy tiellä kun noita ojaanajoja on nähnyt kylällä.


      • saman huomannut
        pojat ajaa kirjoitti:

        Onhan nuo iltarallit Askolassa nähty moneen kertaan. Ei poliisia mailla halmeilla ja meno sen mukaista. Mitähän noitten juippien päässä liikkuu?? Mitä pahempi ääni autossa, sitä reteemmin ajetaan. Eivätpä kuitenkaan pysy tiellä kun noita ojaanajoja on nähnyt kylällä.

        taitaapa olla kyseinen bemari rekkariltaan OVI-***.... ja omistajanuorukainen Kirkonkylä/vakkola suunnalta.


      • bemareita kartellen
        saman huomannut kirjoitti:

        taitaapa olla kyseinen bemari rekkariltaan OVI-***.... ja omistajanuorukainen Kirkonkylä/vakkola suunnalta.

        OVI...-rekkariin kiinnittänyt huomiota USEASTI. Oisko vaihtanut autoa, tai siten muuten vaan kaihdettu reittejä? Sillä kuskilla ainakin ajotavoissa korjaamisen varaa ja huomattavasti!


      • pojat ajaa kirjoitti:

        Onhan nuo iltarallit Askolassa nähty moneen kertaan. Ei poliisia mailla halmeilla ja meno sen mukaista. Mitähän noitten juippien päässä liikkuu?? Mitä pahempi ääni autossa, sitä reteemmin ajetaan. Eivätpä kuitenkaan pysy tiellä kun noita ojaanajoja on nähnyt kylällä.

        Minuakin suututtaa kamalasti, kun yritän lukea pirkka lehteä terassillani. Renkaiden ulina kuuluu ylä-asteen pihalta niin kovaa että sekoan! Ja ne mopoautot!! basson jumputus kuuluu kilometrin ennen kuin mitään edes näkyy.


      • arvuuttelu
        bemareita kartellen kirjoitti:

        OVI...-rekkariin kiinnittänyt huomiota USEASTI. Oisko vaihtanut autoa, tai siten muuten vaan kaihdettu reittejä? Sillä kuskilla ainakin ajotavoissa korjaamisen varaa ja huomattavasti!

        Kannattaa ottaa yhteys kyseiseen henkilöön niin eiköhän asia selviä!


    • 5544332211

      Salmelan poika....Kilpaile radalla,älä liikenteessä!

      • MersuOnBest

        Eilen taas tämä samainen hullu bemarikuski kaahasi kuin mielipuoli. Pikkuisen oli liukasta ja jätkä veti auton melkein ympäri Aktian kulmalla. Viime syksynähän tämä samainen bemarikuski sai autonsa ojaan ensimmäisten liukkaiden tultua. Pojan piti kokeilla kuinka perä heittää. Taisi tulla sitte isäpappa hinaamaan poikaa ojasta.
        Eikö kukaan helvetti saa tämä mielipuolta jannua kuriin ?? Pitääkö jonkun jäädä auton alle vai ...


      • idiootit

        Kortti pois jo on tulppana liikenteessä :D


    • liikennekuri

      Muutenkin liikennekuri ja sääntöjen noudattaminen Askolassa on aivan järkyttävän huonolla tasolla. Esim. Stop-merkeille ei pysähdytä, tehdään hulluja ohituksia vaikka itse ajais rajoitutusten mukaan (ja jopa hilppasen yli), 40km/h alueella ajetaan reilusti ainakin kuuttakymppiä... Ja muut kun koiran ulkoiluttajat ei käytä heijastimia, näillä pimeillä keleillä saa aina iltaisin pelätä että koska ajaa jonkun mustiin vaatteisiin pukeutuneen teinin päälle.

      Ja poliisi, mikä se on? Reilun vuoden olen asunut kunnassa, ja kerran olen nähnyt poliisin pitämässä ratsiaa ammattikoulun kohdalla.

      • pelottavaa

        Asiaa! Näin on näillä kylillä ja kautta maan. En tajua, että jos on säädetty mm. turvavyön käyttöpakko, niin miten on mahdollista, että jalankulkijat saa luvalla tapattaa itseään ihan vaan siksi, etteivät käytä heijastinta. Autoilija saa syyt niskoilleen ja ihan syyttä. Ei sitä mustaa möykkyä tosiaankaan voi havaita ajoissa!


      • pelottavaa kirjoitti:

        Asiaa! Näin on näillä kylillä ja kautta maan. En tajua, että jos on säädetty mm. turvavyön käyttöpakko, niin miten on mahdollista, että jalankulkijat saa luvalla tapattaa itseään ihan vaan siksi, etteivät käytä heijastinta. Autoilija saa syyt niskoilleen ja ihan syyttä. Ei sitä mustaa möykkyä tosiaankaan voi havaita ajoissa!

        Enkä minä jalankulkijana tajua sitä,että tieliikennelaissa sanotaan,että ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi,että mahdollisen esteen ilmaanuttua eteen ,se voidaan turvallisesti väistää.Ei,autoilijilla tuntuu olevan aina päälle ajooikeus,tilanteessa kuin tilanteessa.Monikohan autoilija esimerkiksi vähentää kaukovaloilta vaihtaessaan lähivaloille ajonopeuttaan.Parantaa aikamoisesti tuota kuljettajan näkemistä.Ja mitä nopeuksiin tulee,niin se on aivan sama mitä numeroita noissa liikennemerkeissä seisoo.Minä en aio sen takia ruveta pukeutumaan ja kulkemaan joulukuusena,että nämä ratin takana istuvat kusipäät eivät mukamas näe minua.He näkevät kyllä,jos ajaisivat niin kuin kuuluu ja ottaisivat huomioon sen tosiseikan,että tieliikenteessä on osattava kohdata kaikki kulkijat asianmukaisesti,eikä sillä periaatteella,kun minä ajan autoa,niin minulla on mukamas jotain etuuksia toisiin nähden ja näiden etuuksuuksien tähden jalankulkijan olisi näytettävä joulukuuselta,että autoilija ei mukama muuten näkisi minua.


      • laita se heijastin
        kirjoitus kirjoitti:

        Enkä minä jalankulkijana tajua sitä,että tieliikennelaissa sanotaan,että ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi,että mahdollisen esteen ilmaanuttua eteen ,se voidaan turvallisesti väistää.Ei,autoilijilla tuntuu olevan aina päälle ajooikeus,tilanteessa kuin tilanteessa.Monikohan autoilija esimerkiksi vähentää kaukovaloilta vaihtaessaan lähivaloille ajonopeuttaan.Parantaa aikamoisesti tuota kuljettajan näkemistä.Ja mitä nopeuksiin tulee,niin se on aivan sama mitä numeroita noissa liikennemerkeissä seisoo.Minä en aio sen takia ruveta pukeutumaan ja kulkemaan joulukuusena,että nämä ratin takana istuvat kusipäät eivät mukamas näe minua.He näkevät kyllä,jos ajaisivat niin kuin kuuluu ja ottaisivat huomioon sen tosiseikan,että tieliikenteessä on osattava kohdata kaikki kulkijat asianmukaisesti,eikä sillä periaatteella,kun minä ajan autoa,niin minulla on mukamas jotain etuuksia toisiin nähden ja näiden etuuksuuksien tähden jalankulkijan olisi näytettävä joulukuuselta,että autoilija ei mukama muuten näkisi minua.

        Voi Jessus mkiten tyhmä kirjoitus! Laita nyt ne heijastimet jos henkes on yhtään kallis! Todella typerä kannanotto aiheeseen. Katsoisit edes kerran, miltä tilanne näyttää ratin takaa kun nopueus kohdillaan.


      • pelisäännöt
        kirjoitus kirjoitti:

        Enkä minä jalankulkijana tajua sitä,että tieliikennelaissa sanotaan,että ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi,että mahdollisen esteen ilmaanuttua eteen ,se voidaan turvallisesti väistää.Ei,autoilijilla tuntuu olevan aina päälle ajooikeus,tilanteessa kuin tilanteessa.Monikohan autoilija esimerkiksi vähentää kaukovaloilta vaihtaessaan lähivaloille ajonopeuttaan.Parantaa aikamoisesti tuota kuljettajan näkemistä.Ja mitä nopeuksiin tulee,niin se on aivan sama mitä numeroita noissa liikennemerkeissä seisoo.Minä en aio sen takia ruveta pukeutumaan ja kulkemaan joulukuusena,että nämä ratin takana istuvat kusipäät eivät mukamas näe minua.He näkevät kyllä,jos ajaisivat niin kuin kuuluu ja ottaisivat huomioon sen tosiseikan,että tieliikenteessä on osattava kohdata kaikki kulkijat asianmukaisesti,eikä sillä periaatteella,kun minä ajan autoa,niin minulla on mukamas jotain etuuksia toisiin nähden ja näiden etuuksuuksien tähden jalankulkijan olisi näytettävä joulukuuselta,että autoilija ei mukama muuten näkisi minua.

        Jos sinä kusipää et osaa käyttää heijastinta, niin voi voi. Sorry, jos käy pahasti.


      • "Joulukuusi"
        kirjoitus kirjoitti:

        Enkä minä jalankulkijana tajua sitä,että tieliikennelaissa sanotaan,että ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi,että mahdollisen esteen ilmaanuttua eteen ,se voidaan turvallisesti väistää.Ei,autoilijilla tuntuu olevan aina päälle ajooikeus,tilanteessa kuin tilanteessa.Monikohan autoilija esimerkiksi vähentää kaukovaloilta vaihtaessaan lähivaloille ajonopeuttaan.Parantaa aikamoisesti tuota kuljettajan näkemistä.Ja mitä nopeuksiin tulee,niin se on aivan sama mitä numeroita noissa liikennemerkeissä seisoo.Minä en aio sen takia ruveta pukeutumaan ja kulkemaan joulukuusena,että nämä ratin takana istuvat kusipäät eivät mukamas näe minua.He näkevät kyllä,jos ajaisivat niin kuin kuuluu ja ottaisivat huomioon sen tosiseikan,että tieliikenteessä on osattava kohdata kaikki kulkijat asianmukaisesti,eikä sillä periaatteella,kun minä ajan autoa,niin minulla on mukamas jotain etuuksia toisiin nähden ja näiden etuuksuuksien tähden jalankulkijan olisi näytettävä joulukuuselta,että autoilija ei mukama muuten näkisi minua.

        Kuka stanan ääliö kirjoittaa/puhuu noin? Mene ittees ja mieti uusiksi koko juttus! Herra armahda tuollaisilta !


      • luoja varjele!!!!!
        kirjoitus kirjoitti:

        Enkä minä jalankulkijana tajua sitä,että tieliikennelaissa sanotaan,että ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi,että mahdollisen esteen ilmaanuttua eteen ,se voidaan turvallisesti väistää.Ei,autoilijilla tuntuu olevan aina päälle ajooikeus,tilanteessa kuin tilanteessa.Monikohan autoilija esimerkiksi vähentää kaukovaloilta vaihtaessaan lähivaloille ajonopeuttaan.Parantaa aikamoisesti tuota kuljettajan näkemistä.Ja mitä nopeuksiin tulee,niin se on aivan sama mitä numeroita noissa liikennemerkeissä seisoo.Minä en aio sen takia ruveta pukeutumaan ja kulkemaan joulukuusena,että nämä ratin takana istuvat kusipäät eivät mukamas näe minua.He näkevät kyllä,jos ajaisivat niin kuin kuuluu ja ottaisivat huomioon sen tosiseikan,että tieliikenteessä on osattava kohdata kaikki kulkijat asianmukaisesti,eikä sillä periaatteella,kun minä ajan autoa,niin minulla on mukamas jotain etuuksia toisiin nähden ja näiden etuuksuuksien tähden jalankulkijan olisi näytettävä joulukuuselta,että autoilija ei mukama muuten näkisi minua.

        Onko maailmassa todella noin tyhmiä ihmisiä kuin sinä (kirjoitus 1.2.)?


    • 827773887

      Tämä Musta"BMW"ilmiö on aika jännä täällä Askolan kirkonkylässä.Hommataan tehokkaita autoja ja kiihdytellään ja kilpaillaan normi liikenteen seassa.Ratapäivät alkaa kohta ja kannattaa kääntää bmw nokka ahveniston suuntaan.Siellä saa vetää nuoruudensa kyllyydestä.
      Yksi kaweri 600 BMW;llä ajelee nätisti,mutta hänhän on invalidi.Hänen autonsa seisoo useasti salen invapaikalla,mutta kas kummaa ihmeparantuminen tapahtuu kun nousee autosta ylös....

      • Tuu sanomaan kasvokk

        Ei kaikista huomaa päälle päin sitä, että heidän liikkumisensa voi olla vaikeaa. Idiootti!


      • 77438882
        Tuu sanomaan kasvokk kirjoitti:

        Ei kaikista huomaa päälle päin sitä, että heidän liikkumisensa voi olla vaikeaa. Idiootti!

        idiootti,tuo kehonrakentaja nuorukainen on inva vain käytöksensä puolesta.Autossa pitää olla inva merkki jos pysäköi inva paikalle.
        Ja kas kummaa tämä kumiensudittelija ilmiö vain leviää kirkonkylässä.Vain idiootit revittää kylällä ja piirtää rinkuloita assuun.Autokilpailuja järjestetään ,mutta ei taida isien takaamilla laina pemuilla olla räkänokilla kanttia mennä ajamaan kisaa.
        On kuitenkin hienoa että Askolan itä puolella on OIKEITA vetomiehiä jotka kilpailee rallissa eikä kadulla.


    • Hmm? 10.000euroa hmm
    • kirkonkylänpoikia

      paskan jauhantaa, kumi palamaan vaan ja poikittain joka mutkaan

    • e30äm3

      juuri näin, ja jos vähän hipoo joitan homosohvalla rullaajaa, ei se haittaa, lisää kaasua. Kannattaa vaan sillälailla hipoa että oma BMW pysyy ajokunnossa.

      • pappabetalarAskola

        Jaahas, maajussien poikaset taas siellä mussuttaa. Isukki ostanut Bemarit alle niin joha ollaan niin polleeta. Taitaa pojilla olla aika pieneet vehkeet kun munanjatke on pitänyt hankkia.


    • juujuu678

      Ei se autosta ole kiinni vaan kuskista, voiko olla niin vaikee ymmärtää? :)

    • täpinätäti

      Valitettava tosiasia on, että Askolasta löytyy myös idioottikuskeja, joilla e i ole bemaria, vaan ihan perheauto, jossa pienet lapset istuu turvavöittä ja ottaa mallia, kuinka iskä sadattelee ratin takana ja painaa lusikan pohjaan, jos joku onnistuu *joskus* ajamaan normaalia vauhtia.

    • vittuuntunut lukija

      Vittu tätä valituksen määrää....

    • RS6

      Eilen ainakin joku bemukuski koitti hivotella mun audinperää askolas. Seon ristiltä jäi hampaankoloon ja tahtoi hivutella. Oli hakkarinsuoralla pakko tuulettaa pakosarajaa ja jäihän se bemupoika seisoo. Ajelin rauhallisesti yläasteen kohdilla ja taas oli, jäi se perästä ennenkuin oli 200 hautausmaanmäessä. Sai rauhassa ajaa kotia, onneksi.

    • VelkaBemariHAHAHA

      askolan pemarit.. joo o.. kyl on kiva katella ku pojat ostaa velkaautoja voi voi.. sit on salella kylän kuningas ku iskä on taannu vähhä lainaa.. ja kun nuo räkänokat ostaa niitä pemareitaan ni ei mee aina kauaa ku on nettiautossa myynnissä.. ei taida fyrkat riittää ku ei isi maksakkaan vakuutuksia bensoja/naftoja... on tuola kylällä viisaitakin nuoria jotka osaa ajella ihan rauhallisesti..

      • Opitte olee!

        Köyhät kyykkyy ja varattomat vattallee! Toisilla on ja toisilla ei =)


    • Muahah

      Eniten **tuttaa kaikki?? :D

    • naurattaa

      hahahhahahah mun perjantai ilta pelastettu hahahaha ei voi ku nauraa.... isi liisinkii ja velkaautoja voi jumalauta... kasvakaahan aikuisiks ;D .. kun ite olitte nuoria ni oliko teillä itellä varaa ostaa omalla rahalla niitä autoja?! ja itsehän ette varmaan koskaan aja yli nopeutta? katsokaahan peiliin!

    • yksi kylän kaahari

      miettikääpä vähä esim. tulot kasvaa nii tottakai menotkin kasvaa samassa suhteessa. taloja nousee askolaan ja moninkylää ja muuallekki etelä suomea koko ajan nii väkiluku nousee ja ihan kaikki muu siinä samassa. jos 50 vuotta sitte askolassa asu 500 henkilöä ja siinä luvussa on 2 kaaharia nii nyt väkiluku on jotain n.5 000 nii siinä on jo 20 kaaharia ajattele ku se on 50 000 että muotkatunturille ku muutatte nii siellä ei oo ainakaan kaahareita.

      ps. jotku sentää saa sitä lainaa

    • bemmi-matti

      vittuuks välitätte kävyt että meitsi jurnuttaa kumia katuu? teillä vitun vanhuksilla ei vaa oo hynää ostaa bemmiä vaan runtaatte eläkerahanne tuplapottii.
      m huudatetaa bassooja ämmät kiljuu pikkarit märkänä!
      saattapa olla vielä teidänkii tyttäriä jotka imuttelee mun lekaa ku vauhtii kaks markkaa!!

      muistan ku kyydissä oli yks ornella mille piti vähä näyttää miten miehet rullaa niin kävin vähä sudittelee amiksen pihalla!

    • Perseestä

      Vittu mitä itkua. Valittajia ja vastaanperuuttajia täällä on ainakin saatanasti enemmän kuin bemareita ..

    • iso lime

      ei muutaku kylä poliisit lähtee aamulla töihin ja töitten jälkeen harrastaa jotakin muuta kun muitten kyttäämistä. Miten muitten ongelmat voi kiinnostaa noin paljon? Antaa niitten ratkoa niitä ongelmia kenet siihen ammattiin on valittu. tää foorumi tuskin hirveesti auttaa asiaa.

    • keneenosuueka

      Edelliset rallit väheni ku autoon osui halko, tällä hetkellä halot on loppu mutta pesäpallomailalla lähtisi peili napsakasti, terve tuloa vain meidän raitille. Lapseni käyttää kyseistä tietä enkä pelkää käyttää kyseistä halkoa uudelleen, mielummin vaikka sakot ja tuomio kuin lapseni sairaalassa tai mullan alla. Ei ne lopeta ennen kuin napsahtaa vaikka kuinka netissä ulvois.

    • heittomottiklapia45

      siin onkii ku kehonrakentaja keijo lyö väkivahvasta bemarista liinat lukkoo ja tulee tuomaa sen klapin takasin. sit on nolo paikka soittaa poliisille että pojat kiusaa ja kaahaa. kannattaa vaa soittaa ennenku heität niitä klapeja. pistä ne takkaa, säästät rahaa ja hermoja.

      • 12456

        sopii tuodakki takas, klapit on kalliita nykyvää, sillä saa rauhottaa sitte taas seuraavaa.


    • Janne6666

      Askola on sisäsiittoinen käpykylä, joka voitaisiin muuttaa vaikka porvoon parkkipaikka-alueeksi.

      ei mulla muuta.

      kiitti.

      moi!

    • Eiksirtooilmanautoo?

      No mä sanon vaan et muistakaa että lapset ei välttämättä ole normaalistikkaan helposti luettavia liikenteessä,et kun tuutte oven kahvat edellä päälle niin on ihan turha lässyttää mistään vahingosta! Et sinä päivänä kun mun lapsi hyppii ojaan karkuun tai jää alle tossa touhussa,niin mä revin sun pään irti ja en oo mikään pappa et se kans lähtee! Kyllä mekin ajeltiin luisuu,mut esim.sorvasuontie ja takametsäntie on helvetin paljo parempii vaihtoehtoja kun vetää keskellä kylii... Ja mä kun olin nuori askolalainen niin me saatiin ne muijien pikkarit kyl muutaman minuutin puhumisella märäks vai tartteeks sun ajaa auto amarillon ovista sisään et saat piparii...ai niin mut sä saatanan itestään laukeava,äitin ja isin kanssa kotona asuva runkkari käyt varmaan pulsessa. Onks teille kaikille tehty joku lobotomia,vai mikä teit vaivaa kun lähtökohta kaikkeen on et ei kiinnosta ja ei kuulu mulle tai sulle! Joo ja käykää vaan googlettaa mitä toi lobotomiakin tarkoittaa,kun ei siinä aktian nurkalla suditellessa ollu koulukirjopja mukana! Teistäkään ei 10kpl:sta 8:sta tuu yhtään mitään ja lopuilla 2:lla käy vaan hillitön pulla!

      • minäolenniinfiksu

        No sinä se vasta idiootti olet. "hitto minä tapan sinut jos kaahailet minun lapsien lähellä, mutta jos menet sorvasuontielle tai takametsäntiellä niin niistä ihmisistä siellä en välitä ollenkaan". On taas joku sisäsiittoisen Askolan hedelmä siellä kertomassa fiksuja mielipiteitään kun kerran saa jossakin ihan vapaasti kirjoittaa.
        huh huh.


    • irtooirtoo

      jeah itse täydellisyys heittää riimit kehää :) jätkä ollu yks kymmenest nuorena :D varaa heittää tollast juttuu. pikkutiethän on turvallsia rallipolkuja. mwuhahahahah

    • Oivoivoi

      Oho.. Rs6 200 hautausmaan mäessä. En hirveesti hehkuttelis, kun niitä autoja ei näillä kylillä montaa ole..

    • Rs6

      No mutta kyllä yksi Rs6 jäppiläntiellä on

    • Niilo Niiranen

      ÄÄHÄ...Tissi posket

    • vasv

      Minäkin kun valittamiseltani kerkeän joskus ulos homeisesta talostani niin hypin tielle miten sattuu ja meinaan jäädä näiden hullujen teini kuskien yliajamaksi! Onneksi äänestin iltalehden kyselyssä niin tein maailmasta paremaan paikan elää!

    • Mäntyrinteen ULLa

      Minulla taas pikkuhousut kastuu ja ET lehti pyörähtää käsissä kun ihqut jäbät sulattaa miseliinii askolan katuun . t Ulla mäntyrinteeltä

    • öö

      Luulen että ne koululaisen jää jonkun tapajuopon alle ennemmin kun näiden "kaahaajien", eikös koulut ala vasta 8 aamulla kun normaalit ihmiset on jo töissä..?
      Ainakin jäppiläntiellä naperot helvetti skeittaakin keskellä tietä ja katsoo nenän vartta pitkin jos niiden tarvii väistää. Jotain kasvatusta niillekin siellä kotona, voin vaan kuvitella millasia Häyrisiä niistä kasvaa!

    • hanaa hanhet

      Pimpelipom

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe