Suuri kiitos Sinulle kaunotar kun hiljensit ajoissa autosi vauhtia suojatietä lähestyessäsi, ja pysähdyit suojatien eteen antaen minulle hyvin pukeutuneelle miehelle estööttömän kulun yli kadun, siinä olisi oppimista monelle paikalliselle pöhötautia sairastavalle öykkärille kuinka liikenteessä käyttäydytään, ja arvostetaan myös muita liikkujia. Katsoin nopeasti auton rekisteriä, Venäläinen oli ja nuori kaunis nainen kuskina. Olit todella hot !
Kaunis Venäläinen nainen !
12
631
Vastaukset
- hotten totti
Suosittelen Viipurin matkaa,meepä kokeilemaan onneasi sinne kuinka jarrut kirskuu!Hot,hot!!
- ven.fani
Suominainen on liian usein jätkämäinen, kiroileva, räkivä, ryyppäävä, väkivaltainen ja ylipainoinen. Lähden huomenna Viipuriin :)
- wefFAA
ven.fani kirjoitti:
Suominainen on liian usein jätkämäinen, kiroileva, räkivä, ryyppäävä, väkivaltainen ja ylipainoinen. Lähden huomenna Viipuriin :)
Hyh... toinen eläimiinsekaantuja, yäk!
- Hyvinpukeutunut...
Entäs jos olisit ollut huonosti pukeutunut tai alasti?Olisko antanut silloin estööttömän kulun?Tiedä noista...
- 40
Kannattaa pukeutua hyvin jos lähtee suojatietä pitkin katua ylittämään.
Minä en anna tietä kun hyvinpukeutuville, ainoastaan silloin on pakko väistää jos meinaa joku tuulipuku alle jäädä.
Vinkki naisille, pukeutukaa seksikkäästi niin teidän on paljon turvallisempaa ylittää katua koska ainakin miesautoilijat ovat kohteliaita.- Eihän hötkyillä?
Minä ainakin annan aina tietä näille venäläisbusseista hötkyville maatuskoille, oli sitten suojatie tai ei. En halua, että sellainen köntsähtää Lidlin kiilto silmissään autoni konepellille. Ei muuten, mutta hyvää peltiä rypistyy pahasti.
- maatuska rotua
hot maatuska vanhenee silmissä,,,,,,
mut onhan negrofiilian harrastajiakin... - jhgljgjhjkl
Hyi hemmetti... eläimistä hekumoituva pervo!
- hothotveryhot
Älä elostelija luule, että hän niiden sinun kirpparilta varastamiesi ryysyjen vuoksi pysähtyi. Olin kyydissä siinä autossa, ja tämä rouva sanoi, että tuo juoppo tulee tuon kaljakassinsa kanssa alle ja noilla paskaisilla ryysyillään likaa minun puhtaan autoni.
Ainoa, missä olet oikeassa, on se että oli HOT.
Olin nimittäin pitkälläni siellä penkillä ja juuri kielelläni lipsuttelin.................- Ihastunut.
Tiedoksi Sinulle ostan vaatteeni, asusteeni kekäleestä. sekä Lahden sokoksesta, en kirpputorilta.
- estööttömän kulun
Ihastunut. kirjoitti:
Tiedoksi Sinulle ostan vaatteeni, asusteeni kekäleestä. sekä Lahden sokoksesta, en kirpputorilta.
Ja että ihan Lahden sokoksesta! HOT HOT HOT!!! Toivottavasti olet vielä liikenteessä, lähden etsimään sinua, annan tietä vaikka koko kyläkunnan komistuksille sinut löytääkseni. Että ihan Lahden sokoksesta ja kekäleestä. oo nam nam.. sinut haluan vain.. oo o ooo.
- Gdje
Ljuba (rakas) sokolova????
se rikun (voimamies) kökö???
lappeenranassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820