Ajattelin ostaa itselleni tiibetinspanielin, kultaisennoutajan tai samojedinkoiran. Tiibetinspanieli on noista nyt etusijalla koska se ilmeisesti viihtyy yksin kotona noista parhaiten. Lukiota kun käyn, niin se joutuu olemaan yksin kotona useita tunteja päivässä.
Luin jostain, ettei se ole niin älyttömän miellyttämisenhaluinen ja pyöri jatkuvasti jaloissa. Mutta minä haluan sellaisen, joka tekee kaikkensa vuokseni, kerjää huomiota ja seuraa minne menenkin! :D Haluan, että se tottelee minua aina, kun käsken sen tehdä jotain. Tietysti koulutan sen ensin hyvin. :) Vanhempani koira ei tottele mitään eikä tule luokse kun kutsutaan. Se viihtyy hyvin yksin ja nukkuu kokoajan. Onko tipsu nyt siis sellainen koira, joka tottelee hyvällä koulutuksella ja parhaalla mahdollisella omistaja-koira-ystävyyssiteellä kaikkea mitä sanon (niinkuin hyvin koulutettu kultainennnoutaja), vai onko se junttura kun viihtyy niin hyvin yksin? Haluan siitä kunnolla seuraa. :)
Tiibetinspanielista..
apua:o
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954