En voi edes kuvata miltä tämä tuska tuntuu, kun oma rakas läheinen on sairastunut tähän hirveään sairauteen...skitsofreniaan.
Sydäntä murskaavaa on katsoa vierestä kun ei enää tunnista läheistään...ei ole enää se sama henkilö jonka olen 24 vuotta tuntenut...
Laitoksissa on pakostakin laitostunut...sairaalakierro alkoi 2009 vuodesta... välillä tullaan paremmissa olotiloissa siviiliin ja sitten palataan laitokseen kun huono jakso alkaa...ja nyt jälleen laitoksessa... Eikä näy valoa milloin voisi päästä siviiliin...
Miten jaksaa itse eteenpäin? Itsellä syyllisyyden tunne kalvaa aina kun koen ilonhetkiä, kun muistan läheiseni tilanteen... Joka ei osaa enää tuntea surua, iloa, ylipäätään mitään tunnetilaa...
Soittaminen on nykyään vaikeaa sairaalaan kysyäkseni vointi, saatika käyminen vierailulla.... Haluan joka hetki soittaa ja mennä käymään, mutta se suru ja tuska joka tulee kun näen ja kuulen läheiseni tilanteen, joka ei ole miksikään muuttunut.... Uusia lääkkeitä kokeillaan ja uusia hoitotapoja, mutta ei mitään muutosta...Aina ollaan samassa lähtöruudussa kuin ennenkin...
Olen niin väsynyt ja surullinen....
Sydän murusina tuskasta
Väsynyt...
2
186
Vastaukset
- j k
et voi tehdä asialle yhtään mitään
- mikrobiologi
Vielä enemmän sinua harmittaisi jos tajuaisit ettei skitsofrenia ole sairaus vaan oire. Varsinainen sairaus on aivoissa olevat loiset kuten bakteerit ja alkueläimet.
Eikä sairautta hoideta, vain oireita, ja niitäkin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770