Kertokaa jos tiedätte, että mistä kaupasta saa makeita tarroja, joissa lukee Biltema?
mistä Biltema tarroja?
13
1555
Vastaukset
- löytyy
Niitä myydään tietenkin
Finnairin lipunmyyntipisteissä,
Biltemalta niitä on turha kysyä!- Tuunari
Häh, ihan oikeesti vai? Taidat kusettaa,sillä miksi Finnair möisi tarroja?
- Henkka
Miks pitää laittaa joku Bilteman tarra autoon? Eikö niitä löydy hienompiaki.
- Tuunari
On se varmasti makeampi kuin joku Pärnäsen korjaamo.
Mun 2v vanha BMW ainakin tulee Biltema-tarralla tyylikkäämmäksi
- Passat
ne on todella hyvännäköisiä tarroja. itsekin laitoin uuteen nyt n. 500km ajettuun 1.8T Passatiini tuulilasin yläreunaan sellaisen kokoleveän biltema-tarran. Täytyy sanoa että sopii todella hyvin ja auto on heti huomattavasti urheilullisemman näköinen. Biltemasta niitä kannattaa kysyä.
- Tuunari
Laita vielä sellaiset vilkkuvat ledijutskat siihen BILTEMA-tarran ympärille..se kruunaisi kaiken ...(olen kateellinen)
- Passat
Tuunari kirjoitti:
Laita vielä sellaiset vilkkuvat ledijutskat siihen BILTEMA-tarran ympärille..se kruunaisi kaiken ...(olen kateellinen)
Joo ledejä on tarkoitus laittaa sinne sun tänne, sekä muuta valaistusta sekä sisälle että ulos. Näin eräässä kataloogissa todella siistin systeemin jota en ole vielä muilla nähnyt, nimittäin valaistut rekisterikilven ruuvit(!). Ne on pakko hommata, puhumattakaan nyt valaistuista pissapojan suuttimista, pakoputken päästä, vaihdekepin nupista ja -suojapussista, sekä muista sisusta- ja alustaneoneista, mutta niitähän on jo kohta kaikilla muutenkin. Ledit ja neonit on ihan must tuunatussa autossa. Mielestäni mitä enemmän, sen parempi.
Passatista tulee mielestäni todella upea. Turvavyöntoppaukset on jo laitettu, samoin valoluomet ja hienot matot ja tummat ikkunat, Vanteiksi tulee 22-tuumaiset kunhan vaan saan vähän säästettyä. Mistä löytäis vielä sellaisen erikoisenvärisen wunderbaumin jota ei ole vielä kaikilla? - Tuunari
Passat kirjoitti:
Joo ledejä on tarkoitus laittaa sinne sun tänne, sekä muuta valaistusta sekä sisälle että ulos. Näin eräässä kataloogissa todella siistin systeemin jota en ole vielä muilla nähnyt, nimittäin valaistut rekisterikilven ruuvit(!). Ne on pakko hommata, puhumattakaan nyt valaistuista pissapojan suuttimista, pakoputken päästä, vaihdekepin nupista ja -suojapussista, sekä muista sisusta- ja alustaneoneista, mutta niitähän on jo kohta kaikilla muutenkin. Ledit ja neonit on ihan must tuunatussa autossa. Mielestäni mitä enemmän, sen parempi.
Passatista tulee mielestäni todella upea. Turvavyöntoppaukset on jo laitettu, samoin valoluomet ja hienot matot ja tummat ikkunat, Vanteiksi tulee 22-tuumaiset kunhan vaan saan vähän säästettyä. Mistä löytäis vielä sellaisen erikoisenvärisen wunderbaumin jota ei ole vielä kaikilla?No arvaas mistä löydät sen wunderbaumin (kannattaa kyllä laittaa roikkumaan kerralla 23 kpl ja niihin bassosubbarit ja karvanopat roikkumaan) - no BILTEMASTA tietenkin =)
- Passat
Tuunari kirjoitti:
No arvaas mistä löydät sen wunderbaumin (kannattaa kyllä laittaa roikkumaan kerralla 23 kpl ja niihin bassosubbarit ja karvanopat roikkumaan) - no BILTEMASTA tietenkin =)
Hyvä idea! Ovissa olevat diskantit heitinkin jo samantien roskiin tarpeettomina. Ei semmoista kilinää viitti kuunnella. Ovissa on nyt ainoastaan bassokaiuttimet ja takakonttiin tulee lisäksi subbarit. Voin jo nyt kuvitella kuinka mahtava tule olemaan äänentoisto.
- tuunari
Passat kirjoitti:
Passatista tulee mielestäni todella upea. Turvavyöntoppaukset on jo laitettu, samoin valoluomet ja hienot matot ja tummat ikkunat, Vanteiksi tulee 22-tuumaiset kunhan vaan saan vähän säästettyä. Mistä löytäis vielä sellaisen erikoisenvärisen wunderbaumin jota ei ole vielä kaikilla?ootko tietoinen että on olemassa ledi venttiilinhattuja renkaisiin,ne on makeen näkösiä ajaessa,tosi tuninkihemmo vielä parkissa ollessa tunkkaa akselin ilmaan ja eikun hanaa,kyllä jengi kattoo kateellisena kun oot kylän kingi.
- kysymään
sieltä niitä saa.
harmi kun ovat poistaneet sen pakkausteipin tuotevalikoimasta sillä sai tehtyä tyylikkäät kylkiraidat. tarkoitan sitä 5cm leveää valkeaa teippiä jossa lukee 10cm:n välein sinisellä BILTEAM. huom! ei biltema.- Tuunari
Joku jo sanoi, että Finnairilta niitä saa, ja sinä sanot, että Bilteamista? Nyt joku kusettaa...
- Henkka
Jos et ole vielä mistän löytänyt niin tuolta saa Bilteman tarraa ja vaikka mitä.
http://www.ridegraphics.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803