hei, minulla todettiin lieviä solumuutoksia papassa viime syksynä, samalla hain e-pilleri reseptin kaupungin terveysasmalta, asia jäi minua vaivaamaan ja kävin sitten tuossa keväällä yksityisellä gynekologilla ottamassa papan ja puhdashan se onneksi oli
Nyt pitäisi kuitenkin uusia tuo pilleri resepti ja ajattelin sen pyytää tuolta kaupungin terveysasmalta, koska sen alunperinkin sieltä hain ja on muutenkin helpompaa
Onko kenelläkään tietoa, riittääkö, että sanon käyneeni papassa yksityisellä, jotta he taas vuodeksi reseptin uusisivat, vai pitääkö nyt taas ottaa papa tuolla kaupungin terveysasmalla,koska tiedoissa näkyy, että syksyllä tulisi papa uusia?
tieto ei kai kulje suoraan yksityiseltä kunnalliselle?
papa-asiaa
12
134
Vastaukset
- ............
Ei kulje tiedot. Pyydä yksityiseltä se PAPA-kokeen tulos (kopio siitä alkuper.)
- voi uuusia
Reseptin uusiminen onnistuu siellä yksityiselläkin. Kun papa on hiljattain otettu, niin puhelinyhteydellä selviää.
- Tiina28
ok, ajattelin vaan että uusisin reseptin tuolla kaupungin puolella, koska se on jatkossakin ilmaista, oli vain "poikkeustilanne", että kävin tuolla yksityisellä =).
Mietin tosiaan vaan, että vaativatko he kaupungilla jonkun todistuksen tuosta yksityisellä otetusta papasta?.vaikkei mitään paperia siitä minulle ole tullut,vain puhelinsoitto, että näyte puhdas. - Ei papasta
Tiina28 kirjoitti:
ok, ajattelin vaan että uusisin reseptin tuolla kaupungin puolella, koska se on jatkossakin ilmaista, oli vain "poikkeustilanne", että kävin tuolla yksityisellä =).
Mietin tosiaan vaan, että vaativatko he kaupungilla jonkun todistuksen tuosta yksityisellä otetusta papasta?.vaikkei mitään paperia siitä minulle ole tullut,vain puhelinsoitto, että näyte puhdas.tarvitse olla mitään erityistä paperia todisteeksi. Jos sanot, että papa on otettu niin se riittää.
- Syy papaan
Lääkäri voi vain suositella papaa. Hän ei voi ketään siihen pakottaa.
Kyllä lääkäri uskoo, kun sanot, että papa on otettu.
Sitä papaa ei oteta lääkäriä varten vaan sinua itseäsi varten. Sillä seurataan sinun terveyttäsi.- ääääääääääääää
Kannattaa kuitenkin muistaa ettei lääkärin ole pakko uusia sitä reseptiä...
- Tiina28
kiitos vastauksista, soittelen siis elokuussa tuonne terveysasemalle, kun se taas aukeaa=)
- Grill
Kyllä minun yksityisellä käynnit näkyy kunnallisellakin! Kävin 20 vuotta lähes joka kerta sairastuessani yksityisellä (hyvän vakuutuksen takia) ja nykyään kunnallisella.
Kerran kun menin päivystykseen, kysyttiin onko ollut tätä vaivaa ennen ja kerroin että on ja paljon, hoitaja ei ensin löytänyt merkintöjä, mutta kun sanoin että olen kyllä käynyt yksityisellä, niin johan löytyi!
Tietenkin sinun pitää antaa lupa tietojen jakoon kunnalliselle puolelle. - ihmettelen vaan
Näkyykö muka yksityisellä gynekologilla otetut papat ja tutkimukset tosiaan kaupungin puolella..?
- Eivät näy
Ei näy, Grill, tuo ei pidä paikkaansa.
- Tarkennusta
Grill, potilas voi käydä kuten itse, Mehiläisessä, Terveystalossa, nämä käynnit eivät näy muualla kuin kyseisellä lääkäriasemalla. Viestisi vaatii tarkennusta.
- Toopea väittää moist
Miten ihmeessä kunnan tietojärjestelmästä pääsisi yksityisen lääkäriaseman, joita on Suomessa pilvin pimein tietojärjestelmään? Ei mitenkään. Toopea väittää muuta. Ai, että kunnan puolella olisi pääsy tuhansille lääkäriasemille-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926