Hyväsydämiset ja kiltit leipää jakamaan!Saatte ainakin hetken näytellä hyväosaista enkeliä.Sillälailla.Hitto mitä teeskentelyä!
Kahtiajako alkoi jo ajat sitten
1
83
Vastaukset
- ozokka
Äläpä ihan suoraan tuomitse. Olen itse ollut tuloton pari vuotta, mutta silti kyselin vapaaehtoistöistä ja olisin jotain hommaa voinut Hurstilla tehdä. Olisin voinut jakaa vaikka leipää, vaikka olisin ollut oikeutettu olemaan saajapuolella.
Jotkut vaan pärjää pienemmillä, toiset suuremmilla tuloilla. Tein sitten toisaalla vapaaehtoistyötä, kunnes elämäntilanteeni taas muuttui, ja sittemmin olen auttanut sairasta omaistani ruokapalkalla.
Vähäisen kokemukseni mukaan vapaaehtoistöissä on paljon mukana ihmisiä, joilla on ollut itsellään raskaita kokemuksia, omaa tai omaisen sairautta, köyhyyttä, työttömyyttä. Toki joku voi yrittää siten omaa sädekehäänsäkin kiillottaa, mutta yhtä hyvin se voi olla mielekästä ajankulua, ei laitostu neljän seinän sisään. Mitäpä jos kokeilisit itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902937- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1191030- 791027
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21730- 70714
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588