Sen vaan sanon

oma valintas oli

että jos sä itse ajat mut pois, etkä vastaa mun viesteihin niin silloin on turha olla mustasukkainen tai syyttää mua muiden "pokaamisesta"..

11

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisielu kuplii

Toihan ´pokaaminen´ OLI JO NÄHTÄVISSÄ MUUTOINKIN.Ole huoleti..jatka samaan malliin..en häiritse enää.

• niin oli oma valinta

Kenelle sä oikein uhmailet,jos sinun tarkoituksena on taas herättää kiinnostusta tuolla tavalla
      niin voit kyllä mennä vähän itseesi ja miettiä mitä oikein itse etsit ja haluaat !

• :(

Ja mä näin heti mikä sä oot miehiäs.
      Eipä tarvii enää kaipailla.

• .

Tuskin kukaan on syyttänytkään ketään. Provohan tämä on.

• ajanvaikutusta

No valintoja on tullut tehtyä,vain huonot tuntuvat jäävän mieleen.
      Tätä asiaa on tullu käsiteltyä oman pään sisällä,rauhaa ei ole silti saavutettu.
      Asia on yksinkertaisesti niin pielessä ettei oikeestaan ole mitään merkitystä enään vaikka kertoisi totuuden. Nyt sillä voi olla joku merkitys, tulevaisuudessa sillä voi olla aivan sama vaikutus kuin pitäisi tätä illuusiota yllä.

Kertominen ei vaan ole helppoa,tekisi itselle tosi hyvää. En osaa arvioida vaikutusta hänelle. Eniten enää pelottaa sotkenko jotenkin hänen elämänsä jotta saisin edes itse rauhan. En haluais tuottaa mielipahaa enempää, sitä on jo mahdollisesti aiheutunut.

• ap

Viimeinen lausahdus osittain ristiriittainen...

• oikee ap
        ap kirjoitti:

Viimeinen lausahdus osittain ristiriittainen...

miksi esittää alkuperäis-kirjoittajaaa????????

• :))

Toivottavasti et sentään tarkoita nimettömiin viesteihin vastaamista täällä :))

• Tää oli selvää

humooria !!

Tuo on just melkein kaikkein pahinta, että jättää vastaamatta esim. viesteihin ja ei yhtäkkiä ota enää mitään yhteyttä..oli kyse sitten tuttavuus- tai rakkaussuhteesta.

Itselleni kävi just noin, että eräs tuttavani ei yhtäkkiä vastannut mulle enää mitään.Olisin yrittänyt selvittää vähän asioita...Mutta nyt kysynkin teiltä sellaiset ihmiset jotka harrastatte tätä, että yhtäkkiä katkaisette välit johonkin tuttavuuteenne mitään ilmoittamatta tai selittämättä, että mitä niin pahaa sen toisen on täytynyt teille tehdä, että käyttäydytte noin?

Mulla ainaki jäi tosi paha maku suuhun tuollaisesta...Osoittaa kyllä toisen ihmisen tunteettomuutta ja kovuutta...Eikö sitä voisi esim. ilmoittaa vaan vaikka viestillä tai muuten että ei halua enää pitää yhteyttä kuin että jättää kaikki ilmaan vaivaamaan. Mä ainaki toivon nyt että en näe tyyppiä enää ikinä...Tuntuu, että meni koko lomakin pilalle koko sotkusta...aina pitäis antaa toiselle mahdollisuus selittää tilannetta...Asiat ois helpompi käsitellä ja unohtaa kun sais molemmat sanottua toisilleen ne hyvästit...

• ap

Niin tosi törkeää pitää varalla roikkumassa et voi sit vaikka paremman puuteessa käyttää johonki tarkotukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe