AAX-285, vuosimalli -73, onko paalattu?
Jukka Kuoppamäen Capri,
13
594
Vastaukset
- hanaa vaan
Tuo oli kolmelitrainen britticapri. Meni nuorisokäytössä romuksi kuten moni muukin tehokas Capri ja Consul / Granada coupet. Itse olin telomassa yhtä joskus 76-77
- Tmydf
Eikö timo mäkinenki ajanu caprilla
- ihme huhu
No ei
- Ladydaly
Jääradalla vuonna 71.
- Aly-373
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
- Retkuilija
Retkuilija kirjoitti:
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
Kuoppamäki ajeli muuten avopotta päässä kyseisellä autolla.
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Capri oli vaaleankeltainen mustalla vinyylikatolla.
- <<<
pitäs löytää tosta joku juttu....caprilla ajo myös tapani perttu
- Agd-909
Capri-kuskit 70-luvulta . 1. Timtimo mäkinen 2. jukka kuoppamaki
- mi-tä-kuka
Jos oikein kiinnostaa. On tuolla www.ralli.net sivuilla joku welho, joka saa
selville vanhoja autoja ja omistajia rekisterinumeron perusteella. - poiuytreerty
eikös myös laitilan nestorilla ollut capri kanssa vieläköhän löytys navetan takaa
- laitilalainen
Juu, sieltä löytyy on se mitä on jäljellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911315Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310752Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356180Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1834986Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313466- 1723455
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402293Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001852Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61700Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161604