AAX-285, vuosimalli -73, onko paalattu?
Vastaukset 13
- hanaa vaan
Tuo oli kolmelitrainen britticapri. Meni nuorisokäytössä romuksi kuten moni muukin tehokas Capri ja Consul / Granada coupet. Itse olin telomassa yhtä joskus 76-77
- Tmydf
Eikö timo mäkinenki ajanu caprilla
- ihme huhu
No ei
- Ladydaly
Jääradalla vuonna 71.
- Aly-373
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
- Retkuilija
Retkuilija kirjoitti:
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
Kuoppamäki ajeli muuten avopotta päässä kyseisellä autolla.
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Capri oli vaaleankeltainen mustalla vinyylikatolla.
- <<<
pitäs löytää tosta joku juttu....caprilla ajo myös tapani perttu
- Agd-909
Capri-kuskit 70-luvulta . 1. Timtimo mäkinen 2. jukka kuoppamaki
- mi-tä-kuka
Jos oikein kiinnostaa. On tuolla www.ralli.net sivuilla joku welho, joka saa
selville vanhoja autoja ja omistajia rekisterinumeron perusteella. - poiuytreerty
eikös myös laitilan nestorilla ollut capri kanssa vieläköhän löytys navetan takaa
- laitilalainen
Juu, sieltä löytyy on se mitä on jäljellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520