AAX-285, vuosimalli -73, onko paalattu?
Jukka Kuoppamäen Capri,
13
577
Vastaukset
- hanaa vaan
Tuo oli kolmelitrainen britticapri. Meni nuorisokäytössä romuksi kuten moni muukin tehokas Capri ja Consul / Granada coupet. Itse olin telomassa yhtä joskus 76-77
- Tmydf
Eikö timo mäkinenki ajanu caprilla
- ihme huhu
No ei
- Ladydaly
Jääradalla vuonna 71.
- Aly-373
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
- Retkuilija
Retkuilija kirjoitti:
Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.
Kuoppamäki ajeli muuten avopotta päässä kyseisellä autolla.
- Retkuilija
Aly-373 kirjoitti:
Capri oli vaaleankeltainen mustalla vinyylikatolla.
- <<<
pitäs löytää tosta joku juttu....caprilla ajo myös tapani perttu
- Agd-909
Capri-kuskit 70-luvulta . 1. Timtimo mäkinen 2. jukka kuoppamaki
- mi-tä-kuka
Jos oikein kiinnostaa. On tuolla www.ralli.net sivuilla joku welho, joka saa
selville vanhoja autoja ja omistajia rekisterinumeron perusteella. - poiuytreerty
eikös myös laitilan nestorilla ollut capri kanssa vieläköhän löytys navetan takaa
- laitilalainen
Juu, sieltä löytyy on se mitä on jäljellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403055- 792917
- 282694
- 192675
- 522382
- 192087
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121768