Jukka Kuoppamäen Capri,

Retkuilija

AAX-285, vuosimalli -73, onko paalattu?

13

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanaa vaan

Tuo oli kolmelitrainen britticapri. Meni nuorisokäytössä romuksi kuten moni muukin tehokas Capri ja Consul / Granada coupet. Itse olin telomassa yhtä joskus 76-77

• Tmydf

Eikö timo mäkinenki ajanu caprilla

• ihme huhu

No ei

• Ladydaly

Jääradalla vuonna 71.

• Aly-373

Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia

• Retkuilija
        Aly-373 kirjoitti:

Kyllä mun mielest ajoi. Ainaki kuoppamäen lisäks. Onko tosta kuoppamäen caprista kuvia

Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.

• Retkuilija
        Retkuilija kirjoitti:

Tuulilasi-lehden kannessa, joku 73-vuoden numeroista. Jukka istuu nokkapellillä kitaran kera.

Kuoppamäki ajeli muuten avopotta päässä kyseisellä autolla.

• Retkuilija
        Aly-373 kirjoitti:

Capri oli vaaleankeltainen mustalla vinyylikatolla.

• <<<

pitäs löytää tosta joku juttu....caprilla ajo myös tapani perttu

• Agd-909

Capri-kuskit 70-luvulta . 1. Timtimo mäkinen 2. jukka kuoppamaki

• mi-tä-kuka

Jos oikein kiinnostaa. On tuolla www.ralli.net sivuilla joku welho, joka saa
      selville vanhoja autoja ja omistajia rekisterinumeron perusteella.

• poiuytreerty

eikös myös laitilan nestorilla ollut capri kanssa vieläköhän löytys navetan takaa

• laitilalainen

Juu, sieltä löytyy on se mitä on jäljellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe