Meninpä kokeilumielessä tankkaamaan muutamia kertoja uutta E10 bensiiniä 626 -98 2.0i mazdaan. Tämän jälkeen autossa on ruvennut tyhjäkäynti humpaamaan ja kiihdyttäessä kun kierrokset nousee yli 3000 hyytyy/pätkii. Mitähän olen onnistunut särkemään ja onkohan uudella bensiinillä osuutta asiaan?
E10:ä 626:een.
4
667
Vastaukset
- halvanbensanperässä
imusarjan tiiviste entinen? Itse tankkasin n.100L e85 oman mazdani tankkiin alkuvuodesta, eikä edelleenkään ongelmaa.
- skadi
Laittaako 95 vai 98 bensaa Mazda 323:een vm.-97?
- kokeilunhaluinenk
itse n.40L tankannut kokeilumielessä RE85 eli bioetanolimömmöä ns. flexifuel autoihin sopivaa bensaa. Hinnan takia, noin puolisen vuotta sitten maksoi 1€/1L..
Käynnistyvyys hieman häiriintyi. Ei mitään muuta huomattavaa vikaa. Tämän kokeilun perusteella En usko että E10 voisi pahemmin mitään aiheuttaa ainakaan näin lyhyellä aikavälillä.
Imusarjan tiivisteelle myös annan ääneni.
Mazdan mukaan ei sovi mihinkää 626 eikä 323 95e10 bensa... - jope11111
Imusarjan tiiviste vaihdettu.. ei korjaantunut! Vika tuskin on aiheutunut E10 bensiinistä. voisiko joku anturivika tehdä tällaisia oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484