"Taiteilija" Kari Tapio - hahhah!

jotain rajaa

Se on varma merkki tietynlaisen nesteen kertymisestä päähän, kun muusikko alkaa tituleeraamaan itseään taiteilijaksi.

Tietysti, jos tällä taiteilulla viitataan artistin elämäntapaan, niin sitten ko. termi varmasti on ihan paikallaan.

Luoja tietää montako tällaista elämäntapataiteilijaa tänäkin viikoloppuna poliisi korjaa puistonmpenkeiltä selliin nukkumaan...

10

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista musikkia

      Miksi joku taiteijija ei sai ryypätä siinä ,kuin muutkin ,miksi heidän pitäs olla jotain yliihmisiä.Kari Tapio oli upea laulaja .Eihän kauneinpia kauneinpia kappaleita olekkaan ,kuin Karin esittämiä.

      • työssä raittiina

        Ei työ ajalla saa ryypätä kukaan...


    • siis ei ole tosi

      että voit noin haukkua poisnukkunutta artistia...häpeä! No mikä hän muu on kuin taiteilija musiikin saralla samalla tavalla kuin joku taidemaalari on taiteilija tai tanssija on taiteilija omalla alallaan...voi hyvänen aika sentään, kyllä Kari oli ja on yhtä taiteilija suurella T:llä!! Eikä hän ole ainut laulaja jolle alkoholi maistui, ei todellakaan eikä viimeinen.

    • poerpoew

      Ei tuollaisia aloittajan juttuja kannata vakavasti ottaa. Itse ei ole vastaavaa kansansuosiota edes unissaan saanut, siksi lienee Kari Tapiolle katkera....

      • kultaa ja kunniaa

        Mitä kilpailuja Kari Tapio voitti?


      • itse nähnyt
        kultaa ja kunniaa kirjoitti:

        Mitä kilpailuja Kari Tapio voitti?

        Voitti muuten Suomen mestaruuden aikoinaan, josta oli sitä mieltä asiasta, että ei laulajia voi listoittaa, koska on makuasia. Minusta hyvin sanottu. Katso ylen Elävä Arkisto, niin auttaa kummasti ymmärtämään.


    • Karin fani

      Onko pakko aina näyttää tyhmyttään.

    • taiteilua siis

      Mäkihyppykilpailun voitti.
      Syksyn sävel EI
      Iskelmät EI
      Tangot EI
      Sanoitukset EI
      Sovitukset EI
      Euroviisut EI

      • itse nähnyt

        Miten selität sen levymyynnin, ja ne tanssipaikat jos Kari Tapio ei olisi ollut mukana. Ihmiset ajoivat satoja kilometrejä sen vuoksi. Tuure Ara teki aikoinaan hyvää työtä Karin opettajana laulussa, jonne Toivo Kärki kehotti mennä.
        Puhut euroviisuista, mutta ehdoton ei oli se, että mitään tyttöjä ei siellä takan hyppele. Olen samaa mieltä. Itselläni ei ole listaa niistä mitkä Kari on sanoittanut, mutta netistä löydät varmaan, jos viitsit vaivautua.


    • itsenähnyt

      Kerro nyt ihmeessä missä Kari Tapio on itseensä mainostanut taitelijaksi. Kyllä nämä sanat ovat lähinnä vähättelyä. Siinä yksi nöyrä laulaja, jolla olisi ollut vielä paljon annettavaa, eikä ikä ollut mikään este.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe